-"Spavala sam sa Tomasom Fordom!"
Prosapucem Tari kojoj na tren nista ne biva jasno,kakav sad Tomas Ford me spopao bila sam pozvana na otvaranje hotela svog najboljeg prijatelja. Nijesam cura koja poznaje Elitu,ali Dzonatana sam upoznala u osnovnoj skoli i bilo je i tad jasno da ce uraditi velike stvari u svom zivotu...
-" Kojim Tomasom Fordom Ana ima ih vise"
Da nije shvatila, boze.
-"Ovim..."
Pokazem joj prvu sliku sa googla dok ona otima telefon i krece da lista. Usla je u svaku njegovu sliku i potom blijedo pogledala u mene.
-"ON JE VLASNIK KOMPANIJE FORD"
Prodrala se dok ja masem rukama da se utisa,ona ne shvata koliko su alarmantne ove stvari
-" Kako si to uspjela?"
-" Napio se,ja sam se napila, ja sam mu prisla blize i igrala ispred njega,potom sam osjetila ruku na svoje kukove i nedugo nakon toga se secam samo da sam se probudila pored njega,da sam bila gola i da je on bio bez odjece..."
-"Spavala si sa covekom koji nas ne bi primetio nikad u zivotu ima vjerenicu i ogromno bogastvo"
-"Znam, moras mi pomoci!"
Donesem zakljucak i to opasan
-"Moram ga zavesti!"
-" Sta je rekao jutros kad ste se probudili jedno pored drugog?"
Odmahnem glavom,pobjegla sam jutros pre nego je u opste oci otvorio, obezbedjenje mu je spavalo,ja sam izjurila i pravac u taksi sa njehovom kosuljom i kaisem jer je moja haljina bila pocjepana u komadice.
-"Kako planiras to,coveku nisi dala priliku da te upozna vec si pobjegla. Ko zna oce li se sjetiti u opste i sa koliko li je zena spavao tako na jednu noc. Otac ako sazna ubice te, gospodin je bivsi pukovnik..."
Zaronim glavom u jastuk i shavtam koliko je ovo zapravo tesko... Nije otac bio protiv toga da imam momka, niti da imam odnos sa njim u koliko ga poznajem,izlazim sa njim. Takav je bio Andrej, prvi decko sa kojim sam raskinula pre 4 meseca jer je nenormalno ljubomorisao, a ja sam vjerna kao pas onom kog zavolim.
-"Zavedimo Tomasa Forda!"
Kazem glasno dok Tara pristaje na izazov gotovo nemoguc.
STAI LEGGENDO
Kako zavesti Tomasa Forda
Storie d'amoreAna sa svojim najboljim prijateljima Tarom i Dzonatanom krece u pohod zavodjenja Tomasa Forda... Planiraju svaki potez i nece odustati dok se ne zaljubi u Anu...