Part 4

6.3K 221 1
                                    

Rastezem se lijeno po krevetu,dok u sobu ulijece Tara kao tornado. Jos uvijek sam pod utiskom.

-" U novinama je izasao jutros"

Pruza mi clanak gde pise kako je raskinuo dugogodisnju vjeridbu sa poznatom manekenkom Mariom Lopez. Plavusa.

-"I ona je plavusa..."

Kazem porazeno, a ona se uvuce u krevet pored mene

-"Zakljubicemo ga u tebe bas takvu kakva jesi, sad je sve u slucajnim susretima, Dzonatanova priajteljica za sex zivi gde i Tomas..."

Ustala sam sa sjajnom idejom, a ona vadi karticu iz dzepa.

-" Vec sam naterala Dzonatana da je pita za kljuc kako bi cesce mogao da je jebe,trcke je prihvatila... i ako sam Dzonatana dugo mucila morao je pristati.

Poletim ka njoj i snazno je grlim.

-" Karticu ostavljamo kasnije... Sad krecemo sa slucajnim susretom ispred njegove zgrade."

Lijeno se vratim u krevrt

-" Opet sminkanje..."

-" No,no... Sad ides u klasicnu odjecu, repic na glavi i bez sminke... Mozes da vodis i moju Mazu poslusna je i nece praviti probleme."

Ustajem iz kreveta i hvatam crne farmerice,bijeli dzemper i Tara mi dobaca bijelu trakicu za kosu sa njezno rozim starkama. Obucem se i krenemo kod Tare kako bi uzeli i Mazu.

-" Po mom planu,Tomas izlazi u 14h kako bi isao na rucak,pauza od posla... Tad kreces ti i samo prodjes pored njega. Nadam se da ce biti reakcije..."

I ovaj put uradim onako kako je rekla,Mazu pufnasto malu kucu drzim na povodac dok cekam da Tomas izdaje. Nadam se da nece shvatiti da ga zapravo uhodim. Kao da je lako uvuci se coveku kao sto je on u srce ali uradicu to. Jos mi tijelo podrztava kad se sjetim toploze njegove ruke na mojim ledjima, Boze ja sam spavala sa njim i najgore od svega je sto se ni ne sjecam kako je to bilo... Njegov glas je savrsen i oci i on sav...Mora biti moj!

Krenem sa Mazom podignute galve posmatrajuci perifernim vidom gde je i onda zacujem kako ogroman pas krene lajati. Ne samo Maza,vec i ja sam se opasno prepala hvatajuci mazu u narucje pas je krenuo na nas i opet bivam zakucana u necija snazna prsa od siline straha na tren ne reagujem, ali kad zacujem

-"Dzek miran!"

Zapovjedacko seky tonom vratim se u realnost

-" Gospodjice..."

Rekao je okrecuci me prema sebi, a ja onako prestrasena jedva da trepcem.

-" Taj pas je opasan..."

Promucam dok njegove ruke i dalje stoje na moje rame.

-"Video je mene i zatrcao se, nije me video 7 meseci i nedostajao sam mu. Ne plasi se velika je maza i ne bi te napao..."

Kaze to kako bi me smirio jer je jasno da sam se preplasila.

-"Ostavili ste psa 7 meseci... Znate li da je to sok za njeg?"

Pitam osudjivacki,aloha pa ja sma prva kojoj bi pas umro od gladi da nema ota koji obozava da se brine oko zivotinja. Ali moram komunicirati na neki nacin sa njim...

-" Jeste li veterinar?"

Njegov pogled me tera da se znojim i da mi je vruce,gubim se skroz...

-"Nisam..."

-"O njemu se brinu vise nego o meni, a Vas pas?"

Pogled je, covek bi se zaljubio u nju isti tren, a on je samo jako kratko pogleda.

-" Maza..."

-"Hrabra je koliko i Vi..."

Suzdrzavam se da se namsmijem nije pametno da cuje moj ludacki smijeh ali ovo bilo je tako provakatorski smijesno...

-" verujem da ni vi ne bi bili hrabri da vas najuri ogroman pas u sred centa"

Nakrivim glavu, a on magnet ne mice oci od mojih.

-"Gospodine kasnimo..."

Na tren vidim nezadovoljstvo na licu jer ga je vozac upozorio da kasni i prekinuo u sred debate sa mnom...

-"Prijatan dan i pazite na sebe... Dzek kreni"

Prosao je pored mene zakopcavajuci svoje odijelo, sirio je savrsen miris dok ja radim zavrsni potez... Spustam Mazu i "pricam" sa njom smjeskajuci joj se sve dok on ne prodje

Kako zavesti Tomasa Forda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora