I kako sam celo vece razmisljao o tome kako sam vec mesevima bez potpunog zadovoljstva jer me nista ne zadovoljava posle Ane, kako sam i shvatio da sam posle toliko godina pracenja jednog rada bas i opet zbog Ane promjenio raspored... Ubjedjivao sam sebe...
"NE,ne svidja ti se Ana,samo zelis zadovoljstvo... Nije cak ni plavusa,ne slusa te apsolutno nista i ne pokazuje da joj se svidjam... Ne svidja mi se,ocigledno samo trebam da ponovim noc u hotelu i da zavrsim sa pracenjem Ane Rose. U pocetku sam mislio da ona mene prati,a onda sma poceo ja nju da pratim i koji djavo me tera da zelim u pola dana i noci da znam gde je?"
Resio sam misteriju,pomislio sam da jesam... Raspolozen na posao dodjem, Procitam novine,popijem caj,cujem svoj raspored sastanaka i pustim Filipa...
-"Gospodjica Ana jutros je sa koferom u prisustvu momka Lava Wiliamsa otisla na aerodorm i usla u avion za London."
Ispljunem caj sav po kancelariji,a on pritrcava da vidi jesam li dobro. Molim otisla je u London i nije mi rekla?sa Lavom nekim pritom. Dobro nisam joj nista ali gotovo smo spavali zajedno trijezni i ljubimo se... Valjda toliko treba da znam. Pokazem rukom Filipu da nastavi da prica.
-"Bice smjesteni u hotelu -"London"radi seminara koji odrzava neka organizavija novinara 3 dana traje... "
Ustanem isti tren.
-" Manuela otkazi sve sastanke u naredna 3 dana na kojim moram biti ja,mali neka odrzi sastanke mesto mene koje moze. Odmah zovi hotel London reci da ne zelim da cekam bilo sta kad dodjem,hocu sobu pored Ane Rose."
-" Filipe,uzmi mi kartu za London prvim avionom koji ide tamo..."
ANA ROSE.
Lav je prijatan mlad momak, prilicno pametan i slican mom stilu oboje volimo drugacije price ali kaze da se bolje placaju skandali. Pricali smo dugo o poslu,a kad konacno stignem raspakujem se... Moram javiti Tomasu, Dzonatanu i Tari da sam u London,, mislim da sam poseban slucaj koji je zaboravio da javi da putuje.
Otkucam svima poruku i odem na tusiranje... Drzim koncert pod tus sve dok koza ne pocme da se smezurava. Skoro 2 sata smo cekali da udjemo u hotel,pa smo iskoristili vrijeme i da popijemo pice i rucamo i tus mi je prijao. Vrisnem iz svog glasa kad se na mom krevetu nadje ni manje ni vise Tomas Ford. Ljuto me skenirao pogledom jer sam gola!!!! Verujem da bi zakucao moje oci da nije bilo tako. Brzinaki sa peskirom iz ruka pokrijem po tijelu.-"Tomase?"
-"Ana opet si nevaljala,javila si mi da si u London kad sam ja vec stigao..."
Ustao je i svukao svoj sako i polako otkopcava kosulju.-"Ljut sam..."
Ne znam da li je ovo bilo simpaticno ili ludo...
-"Tomase,nije bas kao da trebam da ti polazem racun gde idem."
I evo ga okkrece se prema meni i staje tacno ispred mene samo u boksericama. Boze koliko sexy izgleda sa tim bijelim... nek Anaa!!
Opominjem se, ali skeniram njegovo tijelo.-"Mislim da cemo se svadjati Ana... I to puno ako jos jednom odes bilo gde da ja to ne saznam od tebe..."
Njezno svoju ruku stavi na moja ledja, nemoguce je koliko sva koza pamti dodire i sva se najezi kad osjeti njegov.
-" Tvoji koferi su ovde..."
-" Dobio sam sobu pored tebe ali kad sam slagao da si mi supruga, odmah su mi dali kljuc tvoje sobe"
Ne mogu da kazem kako mi nije drago sto dijelimo sobu, jer jeste i to puno.
-" Sad bi mogli da se zajedno tusiramo"
Stgne peskir i za ruku me uvuce nazad. Ne bunim se ni tren.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kako zavesti Tomasa Forda
RomansaAna sa svojim najboljim prijateljima Tarom i Dzonatanom krece u pohod zavodjenja Tomasa Forda... Planiraju svaki potez i nece odustati dok se ne zaljubi u Anu...