Part18

5.9K 199 1
                                    

Usli smo u njegov stan,ovoga puta sam mnogo slobodnija... Odmah odem u kuhinju i postavim sto.

-" Hoces li mi naci neku majicu duzu?"

Viknem i on izadje sa majicom u rukama,namsijem se i namjerno ga skeniram od glave do pete. Volim njegove misice.

-"Mogli bi veceras zajedno u teretanu?"

Prodje pored mene i zauzme svoje mjesto

-"U 17H mi je trening."

Klima glavom i ja ulazim u sobu,ima da ide kad i ja i to mi se dopada. Presvucem se brzo i pridruzim mu se.

-" Jesi sigurna da neces malo burgera?"

Uzela sam samo sladoled...
Nagnem se preko ostola i bez upozorenja iz njegovih ruka zagrizem malo...

-" Lepo je,hoces sladoleda?"

Uzmem iz kutijice malo i pojedem, a on uradi isto samo ovoga puta mesto sladoleda dotakne moje usne njezno.

-"Mislim da cu i ja poceti da narucujem sladoled..."

Ozbiljno ovo kaze, a ja suzdrzim osmeh, necemo da igramo kao prosli put,pa sam se premestila u dnevni boravak i zauzela svoje mjesto. Malo pricekam, pa se i on pridruzi. Sedne pored mene, a ja se odmah privucem pored njega.

-,, koji film gledamo?"

Osmjehnem se,a on pogleda u mene.

-"Koji god ti hoces..."

Kratko odgovori,a ja se ustanem i jednom nogom predjem preko njega savijajuci je u koljena i na njih se oslonim.

-"Pravicu svoj film..."

Zadovoljno se nasmije i tu krece sa me ljubi,medjutim se odmahnem posmatrajuci kako se mrsti. Hocu njezno ne grubo ljubljenje... njezno krenem,te kad shvati nastavi... njezno... ovoga puta ljubimo se i takmicimo ko moze vise i ja polako odustanem... premesti usne na moj vrat, zavlaci ruku ispod svoje majice i prsti moje grudi njeznim pokretima. Zagrizem usnu da ne pokazem da mi prija te krecem da se pomjeram... U pocetku njezno, a potom malo ubrzam... Zabacio je glavu da udahne vazduh jer ocigledno je pri kraju od siline pokreta koje pravim u donjem djelu tijela na njegovo. Odaljim se i sjednem pored njega ozbiljna sam ostala i ako nisam ni ja imuna na ovo sto sam uradila....

-" Hoces li me ti odbaciti kuci?"

Okrenem se prema njemu dok on gleda u mene, njegov ljut izraz lica,bijsan,ne znam da opisem me na tren i uplasi.

-"Trebao sam da ocekujem ovo."

-" Verujem da nikad ne ostajes bez zadovoljstva"

-" Ocigledno je..."

-"Ni mene, samo ja sam dobila svoje..."

-" Dopadas mi se sve vise Ana"

Prebacio se preko mene i njezno poljubio moje usne.

-" Moram da idem kuci da bih dovrsila i poslala clanak za novine danas mi je poslednji dan..."

-" Uredu, idem se istusirati i mozemo da krenemo..."

Rado bih mu se pridruzila,ali naravno nema sanse da cu to uraditi. 😁

Kako zavesti Tomasa Forda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora