Part 3

6.9K 220 1
                                    

I krenuli smo... Dzonatanov prijatelj ukljucen u nas projekat je nacuo danas u razgovoru da ce Tomas vecerati u istom restoranu sa poslovnim partnerom iz Italije razgovarati o poslu i vecerati. tu upadam ja... Tara ide sa mnom da nadgleda situaciju. Udahnem duboko kad krene fenom da susi moju kosu. Pravila je lokne dok Dzonatam smoreno lezi na krevet...

-" Moram li prisustvovati zenskim stvarima?"

Tarin pogled mu je dao jasan odgovor da sjedi i cuti.

-" Pravim ti lokne one idu uz haljinu koju sam kupila pre 3 meseca"

Klimam glavom

-"Moram kupiti sexy odjece ja imam samo trenerke i farmerice.."

Zakljucim jer jedno od novih saznanja je da pretezno uvek u krevet odvodi zgodne ribe sa sexy stvarima.

-" Ostavi i tvoju robu, moramo ga nauciti da zavoli i obicno obucene cure, ne samo gologuze..."

Rekla je smijuci se ludacki, zao mi je Dzonatana ali on mora da me vozi ima najbolje auto... Pristaje na sve ali ga Tara tjera da gleda kako se sminkam...  Sminkala me je detaljno i on je to smatrao kao laznu...

-"plan je da udjes u lift odes na poslednji sprat i da cekas da te zovnem da dodjes u restoran... Necemo prvu dan da potrosimo nas novac,imacemo drugih podviga za to"
Klimam glavom,ako ga Tara ne zaljubi u mene svojim planovima nece niko.

-"Ja?"

Dzonatan pridje stolu i pogleda me sa smjeskom, cudna sam i sebi ja se ne sminkam toliko.

-"Ti posto pada kisa ostani u auto, plan je da se "nenamjerno" sudarite, zatim ako plan ispadne dobro moras da izadjes ispred i da pogledas u Dzonatanovo auto i da glasno izdahnes."

-"Mislis da ce ponuditi da me isprate njegovi ljudi kisobranom?"

Klima glavom
-"Samo ako se sudarite.... "

Safirno plava haljina otvorenih ledja... samo je jedna traka sa cirkonima koja drzi haljinu na meni. Duga haljina i prilicno savrseno pristaje. Takodje obujem i stikle koje na sebi imaju tanku traku. Ovo izgleda tako... Hmm... Damski,svecano? Tara ponovi plan i zagrli nas snazno.

-" Zavedino tog Bogatog lika da nas tata vojnik ne ubije"

(***)

Telefon zazvoni sto je znak,nisam ga vidjela ali Tara ocigledno jeste... Odmah sam usla u lift i cim stignem na poslednji sprat ubrzam korak kako bih stigla. Ovo je neprijatno i imam tremu kao da vrsim krivicno dijelo ali sad ili nikad... iiii bamm, zakucavam se u njega "slucajno"i to prilicno jako da sam umalo pala na pod. Njegova ruka hvata moja ledja i toplota njegove ruke se nadje direktno na mojoj kozi.

-"Morate biti pazljivi gospodjice. Jeste se povredili?"

Govorio je dok me vrace u prvobitan polozaj,a potom osjetim njegov pogled na sebi, skenirao je moje lice,po malo naprezuci oci kao da pikusava da me se sjeti. Boze sta ako me se sjeca? Taj deo nismo razradili.

-"Morate pazljivije hodati gospodine"

Nakrivim glavu dok on ruku postavi dzentlemski da krenem ispred njeg. Ne seca me se... drugi deo plana je tacno kakvim smo ga predvidjeli, kisa pada i ja snazno izahnem...

-" Hocete li posuditi moj kisobran..."

Evo ga...

-" Ne znam kako bih ga kasnije vratila... Hvala,odbicu..."

Pruzio je kisobran opet gledajuci moje ocu,tako intenzitivno smo se posmatrali da sam zaboravila da disem na tren.

-"Mozete ga zadrzati..."

Rekao je i odvojio pogled od mene ulazeci u ogromno crno auto,to je to auto sa kojim ide kad ima sastanke i kad ruca. Krenem i ja kad Dzonatan izadje i otvori mi vrata kladim se da je do video

-"I?"

-"Sve sto sam shvatila je da ima savrsen glas,savrsene crte lica i nevjerovatno sitne plave oci"

-" Bila si odlicna. Je li te muvao?"

-" Ti kao da nisi musko..."

Prevrnem ocima.

-"Musko? Izbijate muskos iz mene kao da krpu cjedite... Znam sta je maskara,puder,korektor,kako uviti kosu... Ja sam samo vlasnik kluba ne sminker..."

I pocinje da se buni, Tari ovako ne bi smeo...

Kako zavesti Tomasa Forda Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora