Part 14

5.9K 197 3
                                    

I evo je moja drugarica kao pravi detektiv upada u sobu sa slusalicama, lap topom i torbom u rukama. Gleda me sumnjivo. Kao u turskim filmovima,cekam da bilo sta kaze,a ona je kao pink panter na prste sunja po sobi i rasprema svoju opremu.

-" To je bilo i brze nego sto sam ocekivala..."

Konacno progovori, a potom u sobu ulazi Dzonatan i baca se na krevet.

-"Kostate me i ovo malo zivota"

01:06H je i Tara cim je dosla od sestre sazvala je vandredni sastanak vezan za nas proekat zvani "Tomas."

-"Kad bi rekao ribi koju tek poznajes "Vidimo se sjutra"a nista se niste dogovarali vec tek tako iz cista mira izvalis preko usta... Sta bi joj radio?"

Unijela mu se u facu kao da ga ispituje o nekom ubistvu...

-"Dodji sjutra pa vidi sta bih ti radio..."

Prevrne ocima,a ona ga sakom zazvizda u rame

-" seronjo!"

Kaze kad ovaj jaukne kao lud.

-" Sta se odmah ljutis!? Kad se ti tako sa mnom zajebavas ja moram da trpim? Ja sam ovde zrtva,jebem neku ribu samo zbog vas,vas proekat kosta me papreno... Nisam ja Ford da imam milione,ja sam obicni mali privatnik..."

-" A cuti jer cu te zazvizdati ali preko zubaa!?"

Njih dvoje su u zadnje vreme jako cudni,nesto mi tu smrdi, ali nista da kazu,nista da priznaju samo se svadjaju i prepiru.

-" Jebao si je i prije nas!? I ti si nam drug, ja bih tebi dala sve..."

-" Bas sve?"

Podigne obrvu, a ona nervozno ode do stolice i sjede.

-" dobro, dobro. Sigurno ce naci nacin da je pozove na opet na kafu..."

-" Odbices!"

Tara se odmah ubaca,a moj telefon se oglasi...

-" Nepoznat broj..."

Kazem dok oboje iza mene kao hijene pridju telefonu.
"Laku noc Ana Rose..."

Okej, bacam telefon i da tata ne bi ustao zabijem glavu u jastuk i krenem da vristim! I to kako da vristim skacem i udaram nogama...

-" Glavna faza zavrsena!"
Veselo kaze Tara dok zaklapa lap top...

-"Sjutra ga odbijas,takav je plan... I onako imas onaj sastanak za one novine, reci da ne mozes zbog obaveza"

-" Ufff Taraa"

Popreko me pogleda,a ja odmah klimam glavom

-" kako ti kazes.."

-"I kad si mu dala broj to nisi prijavila ni meni ni Tari..."

Zastanem i pogledam u poruku, nisam mu ja dala broj,nisam ni adresu danas... AAAAAAAAA!!!

-"Sada krecemo u potpuno vezivanje. Sad budi svoja, odbi ga, neka bude sve po tvom... Njega privlaci kad mu kazes ne..."

Tara se konacno slozi sa Dzonatanom te bace "saku" jedno drugom. Pas i macka... da...
Ispratim ih kuci te potom shvatim da cu veceras da gledan onu poruku dok ne svane. Tomas Ford se raspitivao o meni. Moj projekat ce biti moj

Kako zavesti Tomasa Forda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora