Part 25

5.9K 192 0
                                    

ANA ROSE
Nisam htela da ga pitam zasto me pozvao da se upoznam sa njegovom sestrom. Iskreno nisam nista slusala na taj seminar,ja sam se ludacki bazirala na to da cu upoznati sestru. Ne usudjujem se zvati Taru morala bih joj ispricati sve i to bi bilo opasno po zivot.
Zavrsila sam seminar konavno te sa Lavom dodjem do hotel. Pitao me je da veceras veceramo,ali sam rekla da ima obaveza i otisla u sobu.
Kad udjem Tomas je vec pred ogledalo obucen u odijelo. Ovaj covek ce me ubiti...
Pridjem i uhvatim ga oko struka.

-"Brzo cu se i ja spremiti..."

Okrene se i njezno me poljubi.

-"Uredu,reci cu vozacu da spremi auto..."
Razmisljala sma ceo dan i odlucila sa cu ipak obuci leprsavu plavu haljinu do koljena i crne stiklice. Kao da sam osjetila da ce mi to zatrebati...

-" prelepa si..."

Kaze dok mu prilazim kad me poljubi,otvori vrata da udjem.

-" Nisam ti stigao reci,da imam sestru,udata je i ovde je sa porodicom. Ima sina Lukasa od 5 godina. Muz joj se zove Derek. Zive u Poljsku"

Ovo sma vec znala, kad shvatim da cu mu morati priznati da zapravo znam sve o njemu...

-" Ne vidjas ih cesto?"

Klimne glavom.

-"Ne, vezan sam za nju i cuvam je ceo zivot i ako je ona sad vec zena... Mladja je od mene 32 godine ima."

-" Ovaj,znas li ti koliko ja imam godina?"

Ovo je neprijatno malo,spavam sa njim i pitam ga ovo.

-"26... 12.marta si rodjena... Znam sve o tebi".

Zagrizem usnu, umalo da se i ja pohvalim da znam sve. Covece bio mi je proekat 9 meseci...
Stigli smo ispred ogromne kuce sa dvoristem koje ima luna park... Znaci blago tom detetu sad bih isprobala sve ovo. Ne uspem sve da pohvatam jer iz kuce istrci mali decak.

-"Ujkooo"

Vristao je i snazno ga zagrlio.

-"Dobro dosli..."
Ema zagrli svog brata snazno, a onda pogleda u mene

-" Prelepa dama je"

-"Moja devojka Ana Rose..."
Ne znam je li mi drazi njen osmeh ili njegove reci. "MOJA DEVOJKA" upravo je to rekao i nisam gluva...

-"Konacnoooo"

Prodere se i zagrli me kao da me zna ceo zivot.

-"Prelepa si Boze dragi..."

(***)

Sjedimo i mislim da sma odgovorila na svako moguce pitanje... Izgleda da im se dopadam. Njegov pogled mi je najvise prijao, ne znam je li moguce da sam toliko zavisna od njega dok se on smjeska tajno.

-"Kad ce vjeridba?"

Oboje se zagrcnemo on vinom,ja zalogajem hrane.

-"Vidi,cim si ti ovde i brat je rekao da si mu devojka znaci ti si ta..."

Prebacim pogled na Tomasa, dok on gleda u Emu.

-" Brat nikad nije doveo nijednu curu da upoznamo,cak i kad je bio vjeren nije hteo da je upoznamo uvek bi pricao Rano je... Znala sam da to nije to,jer Tomas kad nesto kaze to mora da bude tako..."

Podignem obrvu i uputim mu zadovoljan pogled i on se jos smjeska sad vec otvoreno.

-"Rekao nam je ovako..."

Derek procisti grlo.

-"Kad kod vas dovedem devojku i kazem ona je moja to znaci da je zenim, sve dok to ne uradim ne pitajte me za zenidbu"

-" Doveo sam Anu,ali vi cete je otjerati..."

-"Znaci li to da si sad ti moja ujna"

Lukas me zagrli snazno...

-"Valjda..."

-" Moram ti ispricati kako je Tomas zezao majku i oca kad je bio mali"

-" Ne Ema"

Tomas je opominje,ali ona ne slusa. Uzima moju ruku i odvodi me dalje od stola. Ko bi rekao da su ovako divna porodica, obicno porodice koje imaju sve su umisljene, pricaju o poslu,pitaju za moju zaradu. Ali oni su vise hteli da znaju cime se bavim, sta volim,sta ne...

Kako zavesti Tomasa Forda Where stories live. Discover now