Part 17

5.9K 195 1
                                    

Mislio sam da ce biti lakse kad joj odrzim lekciju... I ceo dan mi se ne javlja i ne odgovara na poruke. Cak sam i na radnom mjestu nervozan i sve svoje radnike bih udavio. Luda me hvata da joj dodjem na kucni prag sad iz ovih stopa pa nek joj otac ima pusku.

-" Gospodine Forde, zelite li caj u salu za sastanke ili ovde?"

-" Reci malom da danas odrzi sastanke mjesto mene..."

Ustanem i zakopcam svoj sako, te krenem pravo do svog auta.

-"Sam cu..."
Uzmem kljuceve, njena tvrdoglavost ce me ubiti. Odbija me namjerno i ako znam da bi najradije pristala

(***)

ANA ROSE

-" Molim!!"

Prvo zacujem Taru, potom jos glasnije Dzonatana...

-" Nisam mogla da se odmaknem,koprcala sam se ali kad god ocu nesto reci on me krene ljubiti i ruke mi fiksira da nemam izbora i posle je bilo kasno."

Pokusam se opravdati,a Tara me posmatra kao da ce mi baciti pombu.

-" Ma on je nas... Musko sam,tebra ako ti bude poslao poruke i zvao te ma to je to."

Odjednom je Dzonatan poliven lednom vodom koja ima 4 kocke leda dok Tara sad vec gleda njega ljuto.

-"Vi ste debili! Sta mislite da je on ovo prvi put uradio nekom?alo iskusan je to igrac, iskusan do zla boga. Ima da ga odbijas, i da mu se ne javljas jer cu te ubiti licno i odrobijacu te u zenskom zatvoru"

Rekla je kroz zube da niko oko nas necuje... Poslao mi je poruki.

-"Sjutra si slobodna,rucak u 14?"

Nisam odgovorila ni na -"Laku noc Ana..."
Ni na poziv...

-" Hvala Bogu da nisi,ovo vodi nas plan nazad u igru. Da si odgovorila sigurno bi shvatio da si odavno zabelenila u njega. Svaka mu trcke odgovara..."

-" ja mislim da treba da se osveti... Sad kad mu se nije javljala on ce naci nacim da je dobije, a odna moze da mu uradi istu stavr koju je on njoj zvanu "upozorenje" i samo ga tako ostavi..."

Tara skocu na Dzonatana i grece snazno da ga davi.

-" Tara ubi ga!"

-"On postaje pametan,ljubi ga Tara u glupu glavu... Ovo mu je druga brilijantna ideja..."

Odaljim je od Dzona koji jedva dise.

-"Ako mi je ovo nagrada,necu vise da davam ideje..."

-"Cuti,upravu je Ana... On ce sad sigurno da igra igricu i da ti se ne javlja vise. Moramo naci nacin da..."

Ne kaze kraj recenice, a moj telefon zazvoni. Svi skocimo jedno preko drugih da otvorimo poruku.

"Ispred tvoje sam kuce,ako se ne spremis za 10 minuta uci cu po tebe i ako je tvoj otac kuci..."
Pomjerim zavjesu, a iznad mene se stvore i njih dvoje.

-"Gledaj stavrno je ispred..."

Tara zine i nastavi da zuri.

"NE TESTIRAJ ME"
Procitam drugu poruku na glas....

-" Za 20 minuta :*"

Otkucam i posaljem, a Tara prati reakciju.

-"Nasmijao se, nasmijao se i kuca nesto... Vartio je telefon u dzep..."

" Rekao sam 10 ili ulazim Ana"

Procitam, i on se ne sali,platices mi za ovo... Vraticu ti i te sapate i to sto si me ostavio prvo onako pred kraj... Ono posle u sobi izvinjenje ne priznajem

-"Pundja dobra,trenerka odlican..."

Otvorio je vrata kad vidi da izlazim... Vozaca nema.

-" Tomase..."

-"Ana..."

Oboje se kratko nasmijemo, smjestim se u auto...

-" Kako si provela dan Ana?"

Pogleda u prednje staklo u mene

-" Malo sam se bavila svojim prijektom, a ti?"

-" Prilicno napeto.. Nisam rucao pa sam ogladneo"

Od kad smo zapoceli ovu igricu vise ne ruca u 14 jer ga do tad izludim da izgubi apetit kuliranjem

-" Da narucimo u mek? Svideo mi se sladoled na kraju..."

Malo jezikom prodjem donju usnu, a on to primjeti i trzne se...

Kako zavesti Tomasa Forda Onde histórias criam vida. Descubra agora