EPISODE : 02

1K 91 4
                                    

P  02

ពេលនេះវាជិតដល់ពេលកំណត់ដែល JM & Tae ត្រូវត្រឡប់ទៅ សេអ៊ូល វិញហើយ....ក្រោយពីបានសម្រាកលំហែរកាយមក JM ធូរច្រើនណាស់តែកាត់ចិត្តពី JK មិនទាន់បាន 100% នោះទេ~~ ការដែរត្រូវមកកាត់ចិត្តពីមនុស្សដែលខ្លួនស្រឡាញ់រាប់ឆ្នាំនោះវាមិនងាយនោះទេ ប្រើពេលច្រើនណាស់មិនមែនប្រើពេលតែ 1_2 ថ្ងៃនោះទេ ។

Suji " JK បងមានអ្វីមិនសប្បាយចិត្តអត់?? អូនឃើញបងបែបនេះមកច្រើនថ្ងៃហើយណា៎ "

JK " មិនមានអ្វីទេ ខឹងនឹង JM នឹងហើយ "

Suji " Haha...បងហា៎ក្មួយគេធំហើយមិនមែនជាកូនក្មេង 3 ឆ្នាំដែរទៅណា៎ត្រូវឲមនុស្សចាស់តាមទៅមើលថែទៀតទេ~~ បណ្ដោយគេខ្លះទៅណា៎មួយគេទៅជាមួយនឹងគូរដណ្ដឹងរបស់គេសោះ..."
  សម្រាប់នាងការដែលឃើញ JM ទៅជាមួយនឹង Tae គឺគិតថាមិនមានអ្វី មិនគួរឲបារម្ភទៀតឡើយប៉ុន្តែសម្រាប់ JK គឺនៅតែបារម្ភហើយក៏បារម្ភជាងមុនទៀតផង ព្រោះខ្លាចថា Tae នឹងរំលោភ JM~~~

JK " ចុះបើ Taehyung វាទ្រាំទ្រទប់ចិត្តខ្លួនឯងមិនបានហើយ ចាប់រំលោភ JM នោះ?? "

Suji " យ៉ាងណាៗថ្ងៃក្រោយទៅពួកគេក៏នៅតែរៀបការជាមួយគ្នាដដែល.... "
   ពាក្យថា ពួកគេនឹងរៀបការជាមួយគ្នា???
JK គេមិនចូលចិត្តឡើយ~~~

JK " ហេតុអីក៏អូននិយាយបែបនេះ?? អូហូយ៎បងទៅរកក្មួយវិញល្អជាងបណ្ដោយបែបនេះមិនបានទេខ្លាចវាស៊ី Virgin JM "
 
  សម្រាប់អ្នកដែលមិនដឹងថា Virgin ជាអ្វី...
* Virgin  ព្រហ្មចារី *

Suji " មិនបាច់ទេ~~ ស្អែកពួកគេមកវិញហើយ "
  នាងស្ទុះទៅចាប់ដៃរបស់ JK ជាប់មិនឲទៅរញ៉េរញ៉ៃនឹងក្មួយៗឡើយ

JK " តែបងមិនទុកចិត្ត..... "

Suji " JK?? គេធំហើយធ្វើអ្វីគេចេះគិតហើយបងទៅឆ្ងល់អ្វីច្រើនម៉្លេះ នាំតែរំខានដល់ក្មួយទេយកពេលទំនេរមកគិតរឿង ពិធីរៀបការរបស់យើងវិញល្អជាង "

JK " ហ៊ើយ....ខ្ចិលណាស់បងទៅគេងហើយ "
  គេកន្រ្តាក់ដៃមិនឲ Suji កាន់ទៀតរួចក៏ដើរចេញទៅបាត់~~

Suji " កើតស្អីរបស់គេទៅនៀក៎?? ហូយ៎មិនដឹងជាទៅហាមក្មួយអីពេកទេ បណ្ដោយគ្នាខ្លះទៅមិនបាន អាណិតក្មួយណាស់ដែលមានពូតាម ឃ្វៀងរហូតបែបនេះ!!"
   នាងអង្គុយញីក្បាលថ្នមៗ នឹកគិតអាណិតដល់ក្មួយសំពណ្វចិត្តតែក៏ចម្លែកចិត្តឆ្ងល់ថាហេតុអីក៏ JK ដូចជាចាប់អារម្មណ៍នឹង JM ជាជាងការដែលមកគិតពីរឿងរៀបការរបស់ខ្លួន?

We can love one another?  |  KookminTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang