EP 23
👉 JK Room 👈
ប្រុសមាឌធំ អង្គុយលើគ្រែបែរមុខទៅរកទ្វារគញ្ចក់ធំមួយដែលអាចមើលឃើញទេសភាពនៅខាងក្រៅបានយ៉ាងពេញលេញត្រជាក់ភ្នែក....ទឹកមុខក្រៀមក្រំគ្របដណ្ដប់ពេញផ្ទៃមុខ JK !!!!
ដឹងហើយថាខូចចិត្ត សម្ពាធច្រើនណាស់មែនទេ??_ ក្រាក _
សម្លេងរុញទ្វារបន្លឺឡើង ធ្វើឲអ្នកដែលអង្គុយស្ងៀមស្ងាត់ដឹងថាមានមនុស្សកំពុងតែដើរចូលមករកខ្លួន គ្រាន់តែមិនដឹងថាម្នាក់នោះជាអ្នកណាប៉ុណ្ណោះ ។Jimin " ខ្ញុំមានរឿងចង់សួរបន្តិច..... "
កែវភ្នែកស្រទន់ទាំង 2 ប្រទាក់គ្នាហើយ~~ រាងតូចអង្គុយនៅជិត JKJK " រឿងអី? "
Jimin " ឆ្លើយប្រាប់ខ្ញុំមកថាកើត Brain Tumors មែនឬអត់?? "
JK " អា Tae ប្រាប់ឬ? "
Jimin " កុំបង្វែងដាន....ឆាប់ឆ្លើយមក "
JK " ទាក់ទងអីដែរ? "
Jimin " ខ្ញុំមិនចូលចិត្តឲលោកមកនិយាយស៊កសៀតដាក់ខ្ញុំបែបនេះទេ!!! និយាយមក ប្រាប់ខ្ញុំមកថាលោកមិនបានកើត Brain Tumors "
ផាំងៗៗ....បួនដៃដែល Min វាយទៅលើទ្រូង JK ខ្លាំងៗ!!! វាធ្វើឲរាងក្រាស់មានអារម្មណ៍កក់ក្ដៅ គេគិតថា Jimin កំពុងតែបារម្ភ ។
មិនថាជាក្ដីបារម្ភឬខឹងទេ មិនខ្វល់ឡើយ!!!!JK " ត្រូវហើយខ្ញុំកើត Brain Tumors "
Jimin " កម្រិតប៉ុន្មាន ? "
មុខរបស់ក្មេងម្នាក់នេះ ប្រែហើយប្ដូរពីសោះកក្រោះ មាំៗនោះ មកជាចង់យំ ក្រហមខ្លាំង!!!JK " ទី 3..... "
សម្លេងស្រាលៗ បញ្ជាក់ថាគេខ្លួនឯងផ្ទាល់ក៏ស្លុតចិត្តនឹងការដឹងពីជំងឺមួយនេះ~~Jimin " Jung....Jungkook...."
ដឹងលិទ្ធផលហើយនៅចាំអ្វីទៀត??
រាងស្ដើងហក់ទៅអោប.ក JK យ៉ាងលឿន ទឹកភ្នែក់ស្រក់តក់ៗបញ្ចេញសម្លេងយំឲទៅរាងក្រាស់លឺពេញត្រជៀក!!!!JK " បារម្ភមែនទេ? "
កក់ក្ដៅទេ...កក់ក្ដៅណាស់ពេលយើងកើតជំងឺកាចសាហាវក៏ដោយ តែមានមនុស្សដែលយើងស្រឡាញ់បំផុតបារម្ភនោះវាធ្វើឲយើងមានកម្លាំងចិត្តច្រើនលើសលប់តែម្ដង ។Jimin " ហេតុអីក៏ជាកម្រិតទី 3 ?? មិចបានជាវាកើតទៅលើលោក!!! "
JK " រឿងបែបនេះគ្មានអ្នកណាចង់ឲកើតទេ!! "
គេដាក់ដៃទៅអោប JM វិញ...អ្នកទាំង 2 បន្តការអោបនេះបានយ៉ាងយូរ ។
ESTÁS LEYENDO
We can love one another? | Kookmin
Romanceពួកយើងអាចស្រឡាញ់គ្នាបានទេ? 《 We can love one another? Kookmin novel [ Completed ] សរសេរដោយ : អ៊ែលស៊ី