PISODE : 38
💜 Sky Home 💜
ក្នុងពេលដែល Sky ជាម្ចាស់សណ្ឋាគារលំដាប់ផ្កាយ ទំនើបទាន់សម័យ ជាប់ជា Top ក្នុងប្រទេសនឹងលំដាប់ទ្វីបហើយនោះ គេក៏មានផ្ទះវិឡាធំមួយយ៉ាងស្រស់ស្អាត ក្នុងប្រទេស ម៉ាឡេស៊ី ដែរ!!!!
ក្នុងផ្ទះរបស់ Sky មានសមាជិក ត្រឹមតែជាង 20 នាក់ប៉ុណ្ណោះ គឺគេហើយនឹង Jimin រួមនឹងអ្នកបម្រើ
អ្នកថែសួន អ្នកបើកឡាន ។
រាងក្រាស់ ខ្ពស់ មានរូបរាងសម្រស់ស្រស់សង្ហារ អាចឆក់យកបេះដូងនារីៗបានយ៉ាងច្រើនឲធ្លាក់ចូលក្នុងអន្លង់ស្នេហ៍ដ៏ឃោរឃៅរ ទាំង 2 បានធ្វើដំណើរបោះ
ជំហានដើរចូលទៅក្នុងផ្ទះរបស់ Sky បានយ៉ាងខ្លាហាន ទាំងគ្មានការអញ្ជើញ ~~~Sky " សួស្ដី!!! មកដោយគ្មានការអញ្ជើញបែបនេះតើមានការងារអ្វីធំដុំឬ??? "
ក្នុងនាមជាម្ចាស់ផ្ទះ នៅពេលដែលឃើញមានភ្ញៀវចូលមកហើយ គេក៏ងើបដើរទៅនិយាយស្វាគមន៍ជាការគួរសមតាមទម្លាប់....ប៉ុន្តែការនិយាយស្ដី ទឹកមុខ នឹងចរឹកដូចជាមិនសូវជាទុកមុខឲគ្នាសោះហើយ វាចារ ឌឺៗ ចំអកៗយ៉ាងមិចទេJK " អ៎~~ ហាហា៎ គ្មានអ្វីគួរឲចាប់អារម្មណ៍ច្រើននោះទេ គ្រាន់តែចង់មកសួរសុខទុក្ខរបស់ ភរិយា "
ប្រុសកំលោះ ខំប្រឹងសើចបន្លំចិត្តខឹង បើសិនទីនេះជាកន្លែងរបស់គេនោះ គេប្រហែលជាចាប់ហែកសាច់ Sky ជាជំរៀកៗបាត់ទៅហើយ.....Sky " ភរិយា?? ម្នាក់ណាជាភរិយារបស់បងទៅ? ជាអ្នកបម្រើ ឬមួយជាអ្នកថែសួនដែរទៅ?? "
ដឹងហើយនៅធ្វើជាមិនដឹង សួរឌឺបន្តែសន្សំកំហឹង
ទុកឲអ្នកម្ខាងនោះខឹងដាច់ក្បាលដាច់កន្ទុយ ក្នាញ់នឹងអា Sky ម្នាក់នេះខ្លាំងណាស់វាចង់រករឿងឲច្បាស់ក្រឡែត ។JK " មិនមែនទេៗ....ជា Park Jimin ទៅវិញតើស "
Sky " បងគួរតែបន្ថែមពាក្យ អតីត មួយទៀតទើបសម ព្រោះពេលនេះ Jiminie គេជាសង្សារ របស់ខ្ញុំហើយក៏ជាអនាគត ប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំដូចគ្នា "
JK " អា៎?? ហាហាហាហា...... ថាមិនត្រូវដែរ "
មិនមានអ្វីនឹងគួរនិយាយទៀត ក៏មានតែសើចហើយនឹងសើចប៉ុណ្ណោះ ស្រែកមុខខាងក្រៅគេដូចជាសប្បាយចិត្តអបអរនឹង Sky តែខាងក្នុងវិញដូចជាមានកម្ដៅ 100°c ចឹងដូចទឹកពុះមរណះ !!!!
BINABASA MO ANG
We can love one another? | Kookmin
Romanceពួកយើងអាចស្រឡាញ់គ្នាបានទេ? 《 We can love one another? Kookmin novel [ Completed ] សរសេរដោយ : អ៊ែលស៊ី