Ιστορία τρίτη.
Βρίσκομαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι του νοσοκομείου και πρόκειται να κάτσω τουλάχιστον μια εβδομάδα κάτι που μου φαίνεται τρομερά βαρετό, σκέφτηκε ο Μαξίμος. Αυτό το ατύχημα έφερε την ρουτίνα του άνω κάτω και τώρα εχει βρεθεί με ένα σπασμένο πόδι και με μελανιές σε όλο του το σώμα.
Εάν αυτός ο οδηγός ήταν πιο προσεχτικός θα μπορούσα να βρίσκομαι σπίτι μου τώρα, σκέφτηκε.
«Σταματά να ξεφυσάς αγόρι μου. Εάν όλα πάνε μια χαρά, θα βγεις και νωρίτερα. Σχεδον κανενας δεν κάθεται μια εβδομάδα για σπάσιμο του ποδιου. Μην ανησυχεις.» Μουρμούρισε η νοσοκόμα που τον φρόντιζε. Του έσπαγε τα νεύρα ήδη από τώρα, παρόλο που ήταν η πρώτη του μέρα μέσα.
Τουλάχιστον, σκέφτηκε ο Μαξιμος, δεν έχω άλλο άτομο μέσα στο δωμάτιο, γιατί τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα.«Α, ναι ξέχασα να σου πω. Δυο πράγματα. Πρώτον, θα περάσει ο πατέρας σου σε λίγο, μιας και τώρα ενημερώθηκε για το ατύχημα και επιπλέον, θα αποκτήσεις συγκάτοικο! Είναι ένας εικοσιπενταρης που λιποθύμησε χτες και τώρα του κάνουν εξετάσεις για να δούνε τι έχει.» Του είπε και εκείνος έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Δεν μπορούσε τουλάχιστον να είναι μια κοπέλα,κοντά στα 18; Αυτό θα τον χαροποιούσε ιδιαίτερα. Ξεφύσησε και περίμενε μέχρι η νοσοκόμα να βγει έξω.
Η εμφάνιση του πατέρα του ήταν μεγαλύτερο πλήγμα.
Παρόλο που έμενε στο σπίτι του,μετά απο το θάνατο της μητέρας του,αυτοί οι δυο είχαν απομακρυνθεί τόσο πολύ,που ήταν σχεδόν άγνωστοι.
Είμαι σίγουρος, σκέφτηκε από μέσα του,ότι θα ήρθε μόνο και μόνο γιατί το νοσοκομείο θα τον έπαιρνε πολλά τηλέφωνα. Για ποιον άλλο λόγο; Αφού εμένα με έχει γραμμένο.Δυστυχώς το κινητό του είχε σπάσει, όποτε δεν μπορούσε να ακούσει λίγη χαλαρωτική μουσική. Του άρεσε η μοναξιά,για αυτό χαλάστηκε πολύ που έμαθε ότι δεν θα ήταν μόνος του πια στο δωμάτιο.
Και κατά φωνή!
Δυο νοσοκόμοι έβαλα έναν νεαρό άντρα μέσα στο δωμάτιο και τον κρατούσαν, μιας και φαίνονταν ακόμα ζαλισμένος.
«Ν-νομίζω ότι θα ξεράσω!» Αρχίζε να φωνάζει και από εκεί και πέρα άρχισε να επικρατεί ένας πανικός. Άτομα έμπαιναν μέσα για να του φέρουν κάπου να ξεράσει, και έπειτα τον έβαλαν να ξαπλώσει. Η μυρωδιά του εμετού έκανε τον Μάξιμο να γυρίσει πλευρό και να προσπαθήσει να ηρεμήσει. Ήταν οξύθυμος, όποτε δεν μπορούσε να συγκρατήσει κάλα τα νεύρα του. Πριν προλάβει να κλείσει τα μάτια του,είδε ένα τσούρμο άτομα να μπαίνουν βιαστικά στο δωμάτιο και να κατευθύνονται στο κρεβάτι του άνδρα κάνοντας του συνέχεια ερωτήσεις.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life And Death
Genç KurguΜικρές ιστορίες, συνήθως ενός κεφαιλαιου, για πράγματα που ισως εχουμε παραμελήσει και ξεχάσει.