Steve Rogers'la Uğraşmak

3.1K 130 22
                                    

Yenilmezler Binasında
     Havuza çıkarken Steve'ı mutfakta gördün ve çok kötü bir fikir geldi aklına.
"Steve, sence üstsüz güneşlensem komşularımız kızar mı?" diye sordun en umursamayan şekilde Steve suyunu içerken. Bikinini çıkarmak üzereydin. Steve boğulmaya başladı ama hemen ayağa kalktı ve tam o anda Tonynın demir adam kostümlerinden biri seni kapladığını hissettin.
"Steve ne yaptın ya!" diye şaşkınlıkla bağırdın adama.
"Komşularımız kızmaz çünkü hiçliğin ortasındayız ve komşularımız yok. Ama ben kızarım çünkü bu evde vari yoğu 8 erkek var şu an ve seni o halde görmelerine izin veremem," dedi Steve yaptığına memnunlukla bakarak.
     "Şimdi görürüz neyin izin verip vermediğine." Sağ avucunu Steve'e doğrultun ve kolundan baya hızlı geçen bir sıcaklık hissettin. Bir anda mavi bir ışın gördün ve Steve tam zamanında eğildi. Kalkınca arkasındaki ateşler içinde dolaba dönüp baktı.
     "O dolabın yerinde ben olabilirdim şu an, bunun farkında misin?!" diye bağırdı Steve.
     "Vay canına! Bu gerçekten çalışıyormuş!" dedin Steve'ın söylediklerini duymamazlıktan gelerek ellerine hayranlıkla bakıyordun. Sonra harika bir fikir geldi aklına. "Steve, haklısın bu çok güzel bir fıkır!" dedin heyecanlanarak. Hemen anladı Steve birazdan neler olacağını ve gözlerinden korku geçti resmen.
     "Hayır. (Y/n), sonra bundan pişman olursun bak,"  dedi Steve tedirginlikle arkaya doğru yavaş yavaş çekiliyordu.
     "Göreceğiz artık," dedin ve tam o anda Steve dönüp kaçtı.
     "Steve, söz veriyorum acımaz! Yani benim için acımaz, senin için bilemiyorum artık," diye bağırdın ama ikinci kısmını sessizce dedin Steve'ın peşinden hedefini alarak.

     Tony elinde çocuksu bir meyve suyu kutusundan meyve suyu içerek sizin olduğunuz katta indi. Asansörün kapıları açıldığında heryerin ateş içinde ve darmadağınık olduğunu gördü. Asansörden bir adım dışarı atmadan hemen Jarvisa onu başka bir katta çıkarmasını söyledi. "Ha bide diğerlerine söyle (y/n) ve steve'ın olduğu katta inmesinler," diye kattı Tony.
     "Sebebini sorsalar ne diyim, bay Stark?" diye sordu yapay ses.
     "Seviştiklerini söyle," dedi Stark sırıtarak.

[<3]

umarım beğendiniz💞.

~d.m.

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin