son karar •pietro maximoff•

2.2K 118 21
                                    

-"Piet lütfennnn saçını boyayayım."
-"Kızım hayır dedim ya işte. Öyle bir şey olmayacak."

*o akşam*

"hmm yeşil ve kırmızının arasında kaldım." dedin elindeki iki kutu saç boyasına bakarak.

"o gün seni o ateşler içindeki binadan kurtardığımdan önce bir şey mi çektim acaba?" diye sordu pietro oturttuğun yerden.

"piet, saçının kaderi benim ellerimde şu an. ben sen olsaydım ağzımdan çıkan laflara dikkat ederdim." dedin ona ölümcül bakış atarak.

"bence kırmızı yakışır abime," dedi wanda visionla kanepede sarılarak. pietro onları bi arada gördüğünde göz devirdi. bir türlü alışamadı ikizini paylaşmaya. nedense wanda için kankası olduğu kızı pietroyla paylaşmak çok kolaydı ama.

"bencede, hem ikizsiniz ya. senin güçlerininde rengi kırmızı olduğu için, doğal olarak bu renk olması gerekiyor pietronun saçı," dedin kırmızı kutuya daha çok odaklanarak.

"Bence yeşili yap."

"İçindeki Hulk konuşuyor galiba, Bruce, ama bunu da düşünüyorum," dedin, yeşil kutu dikkatini daha çok çekerek.

"Bence pembe yap," dedi diğer kanepede uzanan Clint ellinde ok çevirerek sırıtıyordu.

-"Haklısın, Clint! Bence Pietroya en yakışan renk pembe olur!"

-"Bu yaptığına seni pişman edecem, Barton."

[<3]

yazardan~ kısa bişey ama bayadır yayınlamamı bekliyordu.

~d.m.

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin