Seb evinizin arkasındaki nehirde sabah kano sporunu yaptıktan sonra eve gelip bir duş aldı. Sende bu arada kahvaltı hazırlıyordun.
"Günaydın, hayatım," dedi Sebastian arkadan sana sarılarak boynuna öpücüklerle saldırdı.
"Ya Seb, yapmasana. Sakalın gıdıklıyor," dedin tatlıca gülerek.
"Mmm kokuna doyamıyorum ki," diye mırıldandı. Bıçakla salatalığı bırakarak kocana döndün.
"Peki kano sporun nasıl geçti?" diye sordun kollarını onun omuzlarının üstüne asarak. İki elli senin beline sarıldı ve kendisine çekti seni.
"İyi geçti, ama tabi seninle daha keyifli oluyordu. Özlüyorum seninle eskisi gibi her şeyi beraber yaptığımızı. Şimdiyse fazla zaman geçiremiyoruz beraber," dedi dudağını bükerek. Sen buna dayanamayıp öptün onu. Tam o anda 5 yaşındaki kızınız Scarlett zıplayarak mutfağa girdi. Hemen kocanla ayrıldınız."Baba!" diye heyecanla bağırarak babasının kollarına atladı.
"Prensesim uyanmış!" diye kızına sarılarak yanağına kocaman bir öpücük bıraktı.
"Günaydın, Baba!" diye babasının boynuna sarıldı kızınız."Bana günaydın yok mu?!" dedin tebessüm ederek.
"Hayır! Sen babami öptün!" diye bağırdı sana, babasına dahada çok sıkı sarılarak. Birisi kıskanmış galiba.
"Ama bu hiç adil değil! Baban beni öptü!" diye gülmemeye çalışıyordun.
"Baba, bu doğru mu?" diye kızın babasına döndü.
"Hayır kızım yalan söylüyor, ona inanma," dedi Sebastian, gözleri kocaman kocaman. Artık kendini tutamayıp kahkaha attın.~
Kahvaltı yaptıktan sonra salona geçip ailecek bir film izlemeye başladınız. Şu an Sebastian Scarlett'ın saçını örmeye çalışıyordu, ama baya korkunç bişey yaratıyordu kızın saçıyla.
"Baba biliyor musun benim erkek arkadaşım var," dedi Scar.
"Ne demek erkek arkadaşın var?" diye sordu şaşkın bir yüz ifadesiyle sana dönerek. Kocanın yüz ifadesini görünce dudağın kenarı kalktı. Babasının bundan haberi yoktu daha.
"Evet! Onunla evlenecem ben, baba!" diye cevapladı Scarlett.
"Kızım, öyle şeyler için daha 20 yılın falan var, bence sen takma şu gereksiz erkek meselelerini," dedi Seb örgüye geri dönerek.
"20 yıl mı?! Bu dediğine duymazlıktan gelecem, baba. Neyse, erkek arkadaşımın bir kardeşi var. Bende kardeş istiyorum!" dedi kızın ikinize dönerek. Gözlerin kocaman oldu ve bir anda Sebastian'a döndün.
"Şu an zamanı mı kızım," dedi Seb endişeli bir gülüşle. "Hani ben sana işaret gönderecektim ne zaman söyleyeceğine. Böyle anlaşmadık ama kızım," dedi Scar'ın külahına fısıldayarak, ama sen yinede duydun ve mutlulukla gözlerinde gözyaşları oluştu. Seb bunu görünce paniklemeye başladı. "Ya çoçuğun aklı işte, yarına kala unutur," dedi Seb, ama gözlerinde ki üzüntüyü görebiliyordun. Kanepenin diğer tarafındaki oturan Sebastian'a üçtün sanki, ve onu hemen öptün. Öpüşürken sevinçten gözyaşların hayla akıyordu.
"Bunu 'evet' diye kabul ediyorum," dedi Sebastian derin nefeslerle gülümseyerek sonunda ayrılabildiğinizde.
"Tabi ki de evet!" dedin ve küsüyormuş gibi yapan Scarlett'ı kendinize çektiniz ve hep birlikte sarıldınız.[<3]
yazardan~ umarım beğendiniz. bunun 2. bölümünü yapmak istiyorum bi ara. oy verip yorum yapmaya unutmayın lütfen💞
~d.m.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Fanfictionhayal gücünüzün derinliklerine benimle atlamaya hazır mısınız? Tüm marvel erkekleri hakkında. Arada sırada bazı marvel karakteri oynayan oyuncular hakkında olabilir. iyi okumalar💞. başlangıç tarihi~ 14 mayıs