Bu bölümü kuzenim melisa00526 için yazdım. İyiki doğdun kuziş❤️.
[<3]
"Günaydın sevgilim. İyiki doğdun," dedi Bucky seni öperek uyandırdı. Gözlerini açmadan, "Şşş biraz böyle kalalım," dedin ona sarılarak.
"Haydi kalk bugün çok önemli bir gün," dedi seni yataktan çekerek. Buckynın üzerinde iç giyimi vardi ama sen dün geceden beri hayla çıplaktın.
"Ya Bucky!" dedin yüzün kızararak. Sanki hiç çıplak hallini görmedi dün. Yatağın yanındaki koltukta dun gece attığınız üstlerden Buckynın tişörtünü alıp giydin.
"Rahat bir şeyler giy bugün. Bi yere gidiyoruz," dedi seni izleyen Bucky.
"Nereye gidiyoruz?" dedin gülümseyerek dolabından üstlere bakıyordun.
"Sürpriz," dedi kısaca, üstünü giyip yatağa oturup senin hazırlanmanı bekledi. Sen üstünü giydikten sonra hafif makyaj yaptın sonrada saçını bir topuza cektin.
"Nasıl olmuşum?" diye sordun seni tüm zaman yataktan izleyen sevgiline.
"Bana kalsa üstsüz daha güzel oluyorsun ama oradakiler seni öyle görse çıldırırlar galiba," dedi Bucky kendi kendine ama sen bunu duymuştun.
"Ne? Kim var ki orda? Ya Bucky, nereye gidiyoruz?! Biliyorsun sürprizleri hiç sevmem!" dedin gidip Buckynın elini sıkarak.
"Bugün dayanacaksın artık, hayatım," dedi ve kalktı yataktan. Aşağı indiğinizde kimsenin binada olmadığını farkettin. Sadece arada sirada geçen bir kaç ajan gördünüz ama Yenilmezlerden evde kimse yoktu.
"Bucky, herkes nerde?" diye sordun ondan ellini tutarak.
"Hm bilmiyorum ki. Bizimle gitmeleri lazımdı aslında," dedi saate bakarak. "Neyse durup bunları düşünemem. Baya uzun bir yolumuz var," dedi Bucky mutfaktan atıştıracak bişeyler alıp.
"Ne dedin sen?! Yolculuk mu yapacaz?!" dedin, heyecandan patlamak üzere.
~
Sonunda gereken her şeyi toplayıp yolculuğunuzu başladınız. "Ayyy çok heyecanlıyım! Nereye gidiyoruz acaba? Kim biliyor nereye gittiğimizi? Kimseden mi sorsam, bana söyler mi?" diye seslice düşündün.
"Tamam yeter artık, (y/n). Sürprizin anlamı kalmayacak," dedi Bucky yoldan gözünü ayırmadan.
"Tamam haklısın," dedin ve bir şeyler atıştırmak için çıkardın paketi.
~
İki saat geçmişti ve Bucky arabayı o iki saat boyunca sürmekten biraz yorulmuştu, bunu gerebiliyordun. Ya ondan yoruldu ya da senin çenenden. "Bucky şurdaki markete girebilir miyiz?" diye sordun.
"Neden?"
"Çişim geldi... bide bir şeyler alacam."
~
"Bucky, arabayı ben kullanayım biraz istersen?" dedin marketten çıktıktan sonra.
"Yok istemez."
"Ya lütfen. Hem telefonumdan sıkıldım artık. Galiba Wattpad de her bir Sebastian Stan kitabını okuyup bitirdim."
Arabayı çalıştırmadan, Bucky'e dönüp sırıtın. "Ne oldu?" diye sordu Bucky senden. Elindeki paketten küçük bir kutu çıkardın. Kutunun üzerinden yenilmezlerin fotoğrafı vardi. "Hayır," dedi Bucky kutuyu görünce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Fanfichayal gücünüzün derinliklerine benimle atlamaya hazır mısınız? Tüm marvel erkekleri hakkında. Arada sırada bazı marvel karakteri oynayan oyuncular hakkında olabilir. iyi okumalar💞. başlangıç tarihi~ 14 mayıs