~Zabawa~

504 14 1
                                    

Tak jak Rae powiedziała, tak też zrobiła. Zdzwoniła się z Hobim i już po jednym telefonie ten się zgodził. Byłam tym zaskoczona, ale w miłym sensie.

-- Dobra laska. Szykujemy się.- zakomunikowała wyciągając jakieś kosmetyki z szafki.

-- A po co ty chcesz, aż tak zarąbiście wyglądać? Przecież tam będą sami chłopacy.- powiedziałam wędrując za jej czynami wzrokiem.

-- Właśnie, że nie. Hobi powiedział, że zaproszą jeszcze kilka zespołów.

-- Co kuźwa?!- wstałam zdziwiona z łóżka, na którym siedziałam.- No to musimy wyglądać najlepiej!

-- Racja, a teraz idź weź szybki prysznic.- rzekła i rzuciła mi ręcznik.

~~ TIME SKIP ~~

Po trzech godzinach pracowania nad sobą, byłyśmy gotowe. Zrobiłyśmy jeszcze tylko szybką fotkę na insta i ruszyłyśmy przed hotel.

Użytkownik ~Sweetgirl~ dodał/a nowy post

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Użytkownik ~Sweetgirl~ dodał/a nowy post

~Sweetgirl~ oznaczyła użytkownika *CattyRae*

~Sweetgirl~: Co myślicie?

BossB: Brałbym 😋

User1289: Dla was mogę zostać lesbijką.

JxH: WoW nasze dziewczynki.

~Sweetgirl~: Nie^

JxH: Jeszcze^^

Będąc już pod hotelem, zamówiłyśmy  taxi. Była ona już po 15 minutach. Zadowolone wsiadłyśmy do niej.

Tak szybko byłyśmy pod dormem, że nawet się tego nie spodziewałyśmy. Wychodząc z pojazdu zauważyłyśmy wylatujące z okien kolorowe światła i już leżące przed wejściem butelki. Weszłyśmy spokojnie, rozglądając się.

-- Tu rzeczywiście są same gwiazdy... Nie wiem czy my pasujemy do tego grona..- powiedziałam lekko speszona tym bogactwem.

-- D-Damy radę tak?- jeżeli nawet Rae czuję się nieswojo, to oznacza, że jest jeszcze gorzej.

Weszłyśmy głębiej do salonu, gdzie były tłumy upitych ludzi. Przedarłyśmy się przez ten gąszcz i podeszłyśmy do stołu, gdzie był cały alkohol. Nalałam nam po kubku i szybko wypiłam drinka całego na raz.  Rae widząc to zrobiła to samo. Ja osobiście mam trochę mocną głowę do picia, ale młodsza nie, dlatego może się już upić po dwóch drinkach. Odkładając plastilowy kubek zauważyłam jak Jimin, Hobi i Jungkook kierują się w naszym kierunku.

-- Hej dziewczęta. Wyglądacie nieziemsko.- oznajmił maknae opiewając nas wzrokiem. 

-- Dziękujemy.- ukłoniłam się teatralnie, śmiejąc się.

-- To ja porwę twoją Rae.- zakomunikował Hobi, po chwili już zjawiając się obok dziewczyny.

-- Wporządku, pozwalam.- ponownie śmiejąc sie, przepuściłam ich na parkiet.

-- A ja zabieram Panią.- powiedział biorąc mnie pod rękę.

-- Oki. To ja idę na polowanie.- rzekł Jungkook ocierając swoje dłonie i idąc w kierunku grupki dziewczyn.

My z Jiminem poszliśmy na parkiet potańczyć. Tańczyliśmy i piliśmy już dość długo. Z każdą butelką alkoholu byłam coraz to bardziej wstawiona. Z każdym tańcem tańczyłam coraz bardziej seksownie, ocierając swoje ciało o jego. W pewnym momencie ten nachylił się i szepnął mi do ucha.

-- Błagam dziewczyno nie rób tak. Mój kolega już prawie stoi..- powiedział to tak napalony przez co sama miałam ochotę brać go tu i teraz.

-- A co jeżeli ja tak chcę?- zapytałam, bo byłam ciekawa jego reakcji.

-- W tedy nie będziesz chodzić przez co najmniej tydzień.- zakomunikował owijając swoje ręcę na mojej talii, całując mnie tym samym delikatnie po szyi. Na jego poczyniania mruknęłam.

-- Jimin.. Jesteś taki zajeb****!- krzyknęłam podniecona, obracając się w jego stronę.

-- Mówiłem, że będziesz moja.- rzekł dając swoje dłonie na mój tyłek, ściskając go.

Nie kontrolując już zupełnie siebie i swojego ciała...

Pocałowałam go.. Ta, która powinna trzymać się z dala od takich ludzi.

I admire you | Jimin | BTS | ZAKOŃCZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz