سڵاو من ماریم من چیڕۆکیکی زۆر سەیرم ھەیە لەوانەشە باوڕ نەکەن بەڵام سوێند دەخۆم ئەوەی دەیڵێم ڕاستەئەگەر باوەڕیش نەکەن شۆک نابم چونکەھەتادایک و باوکیشم باوەڕیان پێنەکردم بەمنیان دەوت بکوژ من ...من ...من بکوژ نیم ......بکوژ نیم من لێرەم لەزیندان بەڵام چ زیندانێک زیندانێکی ئاسایی نیەئێرەسوێند دەخۆم ئاسایی نیە من لەسەرەتاوە دەست پێ دەکەم من ماری تاکەمناڵی خێزانەکەمان بووم خێزانێکی بچوک بووین زۆر بەختەوەر نەبوین دایکم و باوکم ھەمیشە دەمەقاڵیان بوو لەسەرشتێکی بچوکبا ئێمەلەدارستانێک بووین خانوێکی دارینمان ھەبوو تەنھا یەک دراوسێمان ھەبوو ئەوانیش دوو کوڕیان ھەبوو یەکێکیان لەمناڵی دیار نەمابوو نازانم بەتەواوی چیڕۆکەکەی چیە تەنھا دەزانم دیار نەبوو بەڵام ئەوی تریان بچووک بوو تەمەنی ٦بۆ٧ ساڵ دەبوو من شەوێک بەتەنھا لەماڵەوە بووم بیرمە بەڵام زۆر نا چونکە شۆکێکی گەورە لێیدام بیرمە من لەماڵی ھاوسێکەمان بووم ژنەکەو کوڕەکە کوژرابوون ژنەکە چەقۆی لەپشتی درابوو دەنگێک ھات وتی (دەرییییبێنە) من ترسام بەڵام نەمزانی کێ وای وت دوبارە ھەمان قسەکراوە بەڵام دوبارە رەق بووم ئەمجارەیان کاغەسێکم بینی لێی نوسرابوو (ماریییییی دەریبێنە) منیش زانیم مەبەستی چەقۆکەیە بۆیە بێھیچ بیرکردنەوەیەک چەقۆقەم دەرھێنا بەڵام سەیر بوو!!!!! چەقۆقە یەکسەردەرھات وەک بڵێی بۆ من دانراوە ھاوسەرەکەی منی بینی بە چەقۆکەوە بۆیە کەس باوەڕی بە من نەکرد کە من ھیچم نەکردوە بە من یان وت بکوژ لە ھەمووی سەیر تر کاغەزەکە دیارنەمابوو کاتیک چەقۆکەم دەر ھێنا................
باکەمێک باسی ئەوزیندانە بکەم کە تێی دام بەڵام ئێرە ئاسایی نیە ھەموو تاوەنبارێک نایە بۆ ئێرە تەنھا تاوەنبارە زۆر زۆر زۆر پیسەکان دێن بۆ ئێرە بۆیە منیان ھێناوەتەئێرە چونکە ئەو ژن و کوڕەی دراوسێمان زۆر بە پیسی کوژرابوون کە تاوەک و ئێستاش شێوەیان لەپێش چاوم لا ناچێ ھەردوکیان ڕوت کرابۆنەوە جەستەیان زۆر بەپیسی شێوێنرابوو ژنەکە سینگی بڕابوو لەگەڵ چوارپەنجەی مناڵەکەش لەو خراپ تر من ناتوانم باسیشی کەم بۆیە من ھاتوم بۆ ئێرە ئێرە لە بیابەنیکە بینایەکی گەورەیە بەڕێو بەرێک ھەیە ناوی (کیم نامجوونە) ئەو قۆزە بەڵام زۆر خراپەگەرزیندانیەکان ھەڵە بکەن بەتوندوتیژترین شێوە سزایان دەدا لێرە خواردن نەخواردن نیە ؛ھھھ جا چ خواردنێک قاپیکی بچوک شۆربایە لەگەل پارچەیەک سەموون لێرەتەنھا بەشی ئەوەدەخۆی کە نەمری وە دەبی کاتژمێر ١٠ناوجێگابیت خەوت بێ یان نا وەدەبی کاتژمێر ٩ ھەڵسی بچی بۆ کار کارەکەسەیرە لەدەرەوەی زیندانەکەشوێنیک ھەیەئەوێندەرھەڵدەکۆڵین ئەوەی شتیکی دۆزیەوە دێخێتە ناو تورەگەیەک گەر بەسود بوو ئەوا پاداشت دەکرێیت پاداشتەکەش کەمێ خواردنی زیاترە باشە......... ئەم کەلوپەلایەنان بۆچیە!!؟؟بەڕاستی ئێرەزیندانیکی سەیرە!!!
بەڵام تکایە سەرەتا سەیری My edite بکەن ئینجا دەست پێ بکەن
ھیوادارم خوێنەر بن 😉
YOU ARE READING
زیـــــــــندانیــــــ ســـــــــەیر⚠︎︎||✔️
Fanfictionئایا من بەشێک بووم لە پلانی بکوژەکە؟!!!! کەبەھۆی ئەوەوە کەوتومە ئەو زیندانەسەیرە دۆزەخیە!!! 𝑘𝑖𝑚 𝑛𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑘𝑖𝑚 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑜𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑚𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑗𝑖𝑚𝑖𝑛 ꧁ئەو چیرۆکە ھەموو مافێکی بۆ خۆم دەگەرێتەوە وەرگیراونیە لەھیچ شوێنێک꧂ ...