Martha zalapala po dechu. Určitě to je jen nějaká její halucinace. Určitě si jen....představuje s toho mraku Cassandru....ale nebo je to....pravda.
Rychle se otočil na Francise, jeho pohled byl stejně zařazený jako ten její. Díval se nevěřícně na mrak a vítr čechral jeho zrzavou srst.
Marcella byla pomalu mávala křídly a jedno obočí měla zvednuté. Švihala ocasem ze strany na stranu.
Náhle se ozval hrozivý zvuk. Byl to jekot kočky. Hlava Cassandry se zasmála a vzduchem proletěl silný blesk.
Nějakou kočku to strazilo dolů a teď křičela z obrovských bolestí. Martha polkla a rychle se otočila na Francise. ,,Rychle!" špitla a chtěla vyrazit dopředu.
Najednou jí ale někdo chytnul a ona se podívala do jeho zelených očích. Byl to Francis. Zavrtěl hlavou.
Martha se otočila zpět na oblohu. Najednou jakoby viděla okolo Cassandry i více koček s Night Magic. Rychle s sebou trhla.
Otočila se na Francise, ale on nikde nebyl. Najednou nebylo vůbec nic vidět padla tma a Martha cítila strašné vedro a slyšela smích Cassandry. Do uší jí ale dolehl i jiný zvuk. Něco jako praskání větví a....
Oheň! Martha se rychle rozletěla kupředu. Podívala se pod sebe, ale noc neviděla. Všude byla jenom mlha.
,,Sakra," zavstekala se a podívala se okolo sebe. ,,Francisi!" zavolala s plných sil. ,,Marcello!"
Najednou ale uslyšela jiný hlas. ,,Je tu někdo?" zašeptala a poslouchala dál.
,,Pojď sem....Pojď sem!" ozývalo se vzduchem a Martha se rychle otočila kolem sebe. ,,Kdo? Kdo jste?" zeptala se a kolem sebe měla pořád ten stejný zvuk.
Nakonec zatřepala hlavou. Potřebuje zachránit Forest la Magic, ne poslouchat nějaké podivné hlasy. Sletěla dolů.
,,Au!" sykla a rychle vyletěla zase nahoru. Podívala se na svou tlapku. Byla zvláštně černá. To znamenalo, že se pod ní nacházel oheň.
Martha rychle letěla mlhou. Musí najít ostatní! Je ale pořád zvláštní, že slyšela ten hlas.
Najednou její kožich začala máčet voda. Začal déšť. To bylo dobré znamení.
Oheň bude moct ustát. Ale co mhla? Je tu snad jediná? Ostatní zůstali pod popelem? Cassandra je stále naživu....______________________________________
337 slov😉.
ČTEŠ
«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓
ФэнтезиDruhý díl strhující série «MARTHA»! Po smrti vůdkyně Night Magic se stává jejím vůdcem Django, který udělá vše proto, aby všemocnou Cassandru vrátil opět mezi živé. Povede se mu to? Copak s tím ale zmůže nicnetušící Martha a její přátelé?....