Martha stála a dívala se všude kolem sebe. Okolo nich švihali plameny a vzduchem létaly jiskry. Zachvěla se. Francis a Marcella byli přitisklí vedle ní.
,,Vydejte mi Marthu!" ozvalo se vzduchem a Martha s sebou trhla. Skrz plameny byla vidět hlava Cassandry, která se na ní s úšklebkem dívala. Byla celá z kouře.
Jiskra odskočila směrem k Marthě a ta stihla tak tak uhnout, než jiskra udělala menší výbuch.
,,Poslouchej mě Martho, udělej přesně to, co ti řeknu." zašeptal jí někdo do ucha a Martha hned poznala, že je to Marcella. Možná to byla jejich poslední naděje, jak uniknout Cassandrě. ,,Zašeptej Adversus Iginis a rozběhni se přes oheň."
Martha překvapením ucukla. ,,Ale....-" hlasitý výkřik jí přerušil.
,,Chci Marthu!" ozvalo se a ona se podívala do zelených Cassandřiných očích vysoko na nebi nad ohněm.
Marcella se na ní podívala a Martha jí pohlédla do očí. Musela to udělat nezbývala žádná jiná naděje. ,,Jak chceš jinak Cassandru porazit?" zeptala se Marcella a nadzvihla jedno obočí, jako kdyby četla její myšlenky. Pak zmizela.
Martha zamrkala, než si vzpomněla, jakou má schopnost. Neviditelnost! Jak znala Marcellu, vždy měla vše dopředu dobře promyšlené.
Martha polkla a otočila se směrem k ohni. Když to ale udělala, jako by z ní vyprchala veškerá naděje a odvaha. Musím to udělat. Musím být odvážná. řekla si v duchu a změřila si oheň pohledem. ,,Teď anebo nikdy!"
,,Adversus Ignis!" zašeptala a vrhla se horem pádem do ohně. Zaťala zuby a zrychlila. Už chtěla vykřiknout bolestné au, ale najednou zjistila, že oheň nepálí. Zpomalila.
,,Rychle! Než to vyprší!" zasyčel za ním někdo. Marcella. Vyprší?! Jakože mi o tom nikdo neřekl! pomyslela si rychle a znova zrychlila do běhu. Vítr jí šustil kolem uší a ona si stále opakovala slova. Rychle, rychle, rychle, jinak úhořím na popel!
Možná jí ty slova dodaly energii. Už viděla konec. Najednou už jí ale začali palit tlapky. Nahoru nemohla, kvůli kouři a Cassandře. Ne....to snad ne.
Rychle se odrazila do vzduchu a udělala ten největší skok vůbec. Dopadla na zem a popel se vznes všude okolo ní.
,,Tý brďo!" zvolala neviditelná Marcella a Francis se jí podíval do obličeje. Zateplal se a nějaký divný blesk mu přejel po těle. Znamení toho, že už na něj nepůsobí kouzlo.
,,Utíkají! Rychle za nimi!" ozvalo se. Byla to Cassandra. Jeden kocour,. - Dark ze snu, a pak ještě Django, nebo jak mu říkali, který vypadal na nového vůdce Night Magic. Začali se hnát za nimi. ,,O-ou." řekla Marcella. ,,Měli bychom rychle utíkat pryč!"
,,Souhlasím." řekl Francis a všichni tři se rozběhli pryč. Martha cítila své rychle budící srdce, jako by jí mělo brzy vyskočit z hrudi.
Setřásli je a schovali se za strom. Tam na zemi ležela malá kočička. ,,Jak se jmenuješ?" zeptala se rychle udychaná Martha a kočička se zatřásla.
,,Millie." řekla a ani nestihla říct příjmení a za ozval se další křik. ,,Tudy!" To byl Dark.
Martha rychle vzala Millie za zátylek a rychle vyběhli pryč.______________________________________
490 slov😝.
ČTEŠ
«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓
FantastikDruhý díl strhující série «MARTHA»! Po smrti vůdkyně Night Magic se stává jejím vůdcem Django, který udělá vše proto, aby všemocnou Cassandru vrátil opět mezi živé. Povede se mu to? Copak s tím ale zmůže nicnetušící Martha a její přátelé?....