«Kapitola 14»

26 6 0
                                    

Mlha začala pomalu klesat a Martha už začala vidět i plameny ohně. Déšť jí máčel její růžově žíhaný kožíšek a bílou náprsenku.
   Ze země začala brzy stoupat pára a Martha si zděšeně prohlížela tu zkázu. Všude byli spálené stromy a zem lehla popelem.
   Za chvíli zahlédla černý kožíšek. ,,Marcello!" zavolala nadšeně a doletěla za ní. Ona jí věnovala nadšený pohled.
   Martha přitiskla čumáček na její čelo. Pak se jí podívala do jejích zelených očích. ,,Neviděla si Francise?" zeptala se.
   Marcella pokrčila rameny a usmála jsem. ,,Tolik jsem se o tebe bála...." povzdechla si. ,,A Francis? Ten tu snad  někde bude. Ještě chvíli, když byla ta mlha jsme ho slyšela."
   Martha vděčně přikývla a chtěla něco říct, ale v tu ránu se ozval hlas Diamond. Martha neslyšela přesně, co říká, ale i tak vrhla krátký pohled na Marcellu a obě dvě se vydali za ředitelkou.
   ,,Co se s ní stalo?" mumlali si ji kočky okolo, když tam Marcella s Marthou dorazily, to byla zrovna Adriana. Na zemi leželo tělo Holly. Okolo ní stáli vyděšené Rose a Anabell. Zíraly vystrašeně na nehybné tělo. Bylo vidět, že Anabell polkla.
   ,,Co se to stalo?" zašeptala Marcella Marthě do ucha a ta nevědomě pokrčila rameny. Pak se Marcella rychle otočila dozadu.
   Martha za ní. Letěl k nim Francis. ,,Francisi!" vyhrkla vesele Martha a dotkla se ho čumáčkem čumáčku, když k ní doletěl.
   ,,Co se tu-" začal Francis a nechápavě zíral na Hollyino tělo. Pak se všichni tři otočili zpět na Diamonds a ostatní.
   ,,Jste tu všichni?" ozval se náhle silný hlas ředitelka Diamond a všechny kočky na ní otočily své hlavy a věnovaly jí pozornost.
   ,,No," začal nejistě někdo. Byla to Adriana. ,,Maxima jsem nikde neviděla."
   Diamond se rychle otočila kolem sebe. Tae švihla ocasem a Priscilla Přihmouřila oči.
   ,,Já jsem tady!" zavolal Maxim a otřepal si svůj modrozelený kožíšek od prachu. Diamond přikývla a všem se evidentně ulevilo. Max se vznesl na zem a postavil se.
   ,,Teď už běžte spát, Maple a my se o Holly postaráme. Uzdraví se, nebojte." řekla Diamond a věnovala zvláštní pohled Rose a Anabell.
   Martha s Marcellou a Francisem se vydali směrem k jejich pelechu. Dnes to bylo opravdu velmi divné.
   ,,Proč tu není Midnight?!" postěžovala si Maple a Martha se za ní otočila. Bylo vidět, že si Holly něco mumlá. A její oči vypadaly dosti divně.
    Je zakletá. Cassandra na ní musela použít nějakou magii, pomyslela si Martha když šla do svého pelíšku, který byl celý od popele. Byla si ale jistá, že tohle ještě neskončilo. Právě naopak. Nebezpečí a tajemná magie právě začíná.

______________________________________

426 slov😂. Snad se vám magie líbí!
  

«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat