Loď dorazila na tvrdý písčitý břeh a Martha s Marcellou vystoupili. Když se otočili dozadu, uviděli dalších spoustu lodiček, které se plavili po jezeře směrem k nim.
Vyběhli na malý kopeček a počkali, až ostatní lodě přijedou k nim. Břeh se po chvíli zaplnil loďkami, ze kterých začínali vystupovat učni.
Martha byla brzy opklopena v davu. Otočila se na Marcellu, ale ta nikde nebyla. Nejspíše se v tom narválu někde ztratila.
,,Nováčci ke mě!" ozval se hlas, který probouhal hluk a štěbetání. Byla to Maple, která l sobě svolávala nové učně, aby je provedla po Forest la Magic.
Martha se začala rychle prodírat mezi učni, zatímco zoufale hledala Marcellinu černou srst.
Najednou vrazila do malé kočičky, jejíž srst byla zbarvená do bílé až lehce narůžovělé barvy. Její oči zářili růžově.
,,Ahoj," pozdravila jí Martha a stydlivě přešlápla. ,,Jak pak se jmenuješ?" zeptala se malé kočičky.
Kočička na ní vykulila své růžové oči. ,,Já jsem Rose," řekla nervózně a pak dodala. ,,Rose Briarová."
Martha přikývla. ,,Já jsem Martha, Martha Hollyová." řekla jemně a usmála se na malou kočičku.
,,Ty jsi tu nová, viď?" hádala Martha a Rose přikývla. ,,Běž za Maple, je trochu přísná, ale když nepřijdeš pozdě, nic ti neudělá." Ukázala ocasem směrem tam, kde uslyšela hlas Maple.
Rose vděčně přikývla a usmála se. Pak se rozběhla směrem za Maple a její malá brašnička se mezitím jemně pohoupávala.
Martha si vesele povzdechla a pak se otočila a tlačila se dál davem, dokud nevrazila do zrzavého kožíšku.
,,Martho!" vyhrkl ten kocour a otočil se na ní. V jeho zelených očích zazářilo štěstí. ,,Já jsem tak rád, že tě zase vidím!"
,,Ó Francisi!" zavolala na něj Martha a přitiskla její nos k tomu jemu a zadívala se do jeho vlídných zelených očích. ,,Tolik se mi po tobě stýskalo!"
,,To mě taky," přitakal Francis. ,,Tak už pojď, musíme se znova zabydlet ve svých doupatech."
Martha přikývla a oba vyrazili davem směrem k doupatům. U nich už čekali Adriana a Cass. Pozdravili je a Martha zalezla do svého starého doupěte.
Nadechla se pachu doupěte, který už rozhodně nebyl takový, jaký byl minulý rok.
Rozvázala si postroj a připadala si, jako by se mohla poprvé znova nadechnout a pak ho položila na zem. Školní rok právě začal.______________________________________
372 slov🤗.
ČTEŠ
«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓
FantasíaDruhý díl strhující série «MARTHA»! Po smrti vůdkyně Night Magic se stává jejím vůdcem Django, který udělá vše proto, aby všemocnou Cassandru vrátil opět mezi živé. Povede se mu to? Copak s tím ale zmůže nicnetušící Martha a její přátelé?....