«Kapitola 17»

27 9 3
                                    

Marcella rychle zahrabala knížky. ,,Rychle!" sykla a všichni rychle vyběhli z jejího doupěte. Obloha byla zatažená a vítr zesiloval. Ve vzduchu se vznášel divný pach a Marthě hlasitě a rychle tlouklo srdce.
   Vyběhli na malou mýtinu a rozhlédly se kolem. Oblohou náhle projel blesk a Martha polkla . Rychle se otočila za sebe na Francise a Mracellu, jako kdyby se obávala, že zmizeli.
   ,,Kam teď?" zeptal s rychle Francis a rozhlédl se kolem. Znova se ozvala ohromná rána a z nebe sjel blesk. Jel rychlostí po zemi a v tu ránu se proměnil v hada.
   Martha uskočila a přitiskla se k Marcelle a Francisovi. Had zvednul hlavu a zasyčel. Jeho ze zdvojený jazyk s sebou švihal ze strany na stranu. 
   Náhle hadů začalo být více a více, až byli všude kolem nich. Martha polkla. Přes tmavé nebe se náhle začala tvořit kočka. Nejspíše Casanadra.
   Jeden z hadů znova zasyčel a jeho jantarové oči se střetly s těmi Marthinými.
   ,,Jsme v pasti." řekla Marcella a začala se rychle rozhlížet po hadech.
   Martha myslela na to samé. Jedovatí hadí byli všude kolem nich. Nikdo rozhodně nechtěl, aby je jeden nebo druhý kousnul.
   Polkla. Byli v pasti. Rozhlédla se kolem sebe. Nebylo úniku. Byli obklíčení.

______________________________________

202 slov😇. Tentokrát zase mega krátká kapitolka.

«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat