«Kapitola 16»

28 9 0
                                    

Martha seděla z bušícím srdcem ve svém doupěti. Chladný noční vítr jí čechral její kožíšek. Pořád si živě pamatovala na svůj sen.
   Proč se jí tam ale zjevila Midnight? nechápala a hlavou se jí neustále vířily tyto otázky. Zatřepala se při úderu ledového větru a stále zadumaně seděla.
   Nakonec vstala, ale její bušící srdce nešlo uklidnit. Něco jí říkalo, že ten sen s sebou nesl trochu pravdy. Ne trochu, byl celý pravdivý. Jak ale ty tři relikvie najít, když ani nevěděli, k čemu je budou potřebovat.
   Byla zima. Vál strašně chladný vítr jako od moře, který čechral Marthě její růžový kožíšek. Otřásla se znova zimou.
   V dálce najednou zahlédla zrzavý a černý kožíšek. Hned věděla, kdo to je a rychle se rozběhla z kopce dolů. Skluzem zastavila u dvou koček, které nehybně stály a vítr čechral jejich kožíšky.
   ,,Francisi? Marcello?" zeptala se a kočky jí na chvíli věnovaly pozornost. Francisovi zelené oči zářily strachem a smutkem, bylo ale poznat, že se to snaží skrýt.
   ,,Byli jsme se podívat na Holly." řekl Francis a podíval se na Marcellu a pak znova na Marthu. Přejel tlapkou po zemi.
   ,,A jak jí je?" chtěla hned vědět Martha a upřela dychtivý pohled na Francise. Ten kývnul hlavou směrem na stranu.
   Martha neváhala a rychle se tím směrem rozběhla. Co nevidět jí ale do uší padly zvláštní zvuky. Bylo to šeptání, které nejspíše patřilo učitelům. Ohrnula nos. Vzduchem všude kolem se vznášel divný pach. Něco jako železo, ale né tak úplně.
   Opatrně proklouzla vchodem. Na vystlané zemi ležela Holly. Martha byla skrytá před zraky učitelů a pozorovala, co se bude dít. Zatajila dech. Maple, Priscilla, Tae a Diamond stály nad tělem, které s sebou neustále cukalo. Po chvíli přiběhla i Melissa. ,,Windy je na stráži." zašeptala učitelům a Diamond jen pokývala hlavou a dále sledovala Holly.
   Mladá učednice se náhle divně a bolestně pohla. Její oči se rozsvítily fialovou a její srst povstala. ,,Cassandra! Cassandra se vrací, mrtví povstávají! Nikdy nevyhrajete! Černou a Temnou magii nikdy neporazíte!" zařvala najednou Holly a její hlas zněl strašně divně pak zase ulehla nehybně na zem.
   Martha polkla. Mrtví povstávají! To přece říkala i Midnight, pomyslela si a zamračila se. Bylo to strašně divné. Vše se změnilo.
   Vstala a rychle doběhla za Francisem a Marcellou. ,,Ona je zakrytá Temnou magií!" zavolala na ně a pokusila se nebýt tak hlasitá. Strach se ale mísil v jejím těle. Nakonec se jí ho podařilo alespoň trochu zahnat.
   ,,A nebo Černou." dodal Francis a přihmouřil oči. Jeho hlas však nezněl vůbec tak optimisticky jako normálně.
   Marcella přihmouřila oči a švihla ocasem. Vypadala dost zadumaně. Potom se znova svýma zelenýma očima podívala na Marthu.
   Ten sen. Mohl něco znamenat. Možná je to naděje, rychle blísklo Marthě hlavou a podívala se na Francise a Marcellu. ,,Dnes večer se mi zase zdál sen. Myslím, že by nám to mohlo trochu pomoct." řekla rychle.
   Francisovi něco blísklo v očích. ,,Možná." řekl a Marcella se zamračila a přikývla. ,,Říkej," pobídla jí a napnula oči.
   ,,Ve snu se mi zjevila Midnight. Někdo mě honil a ona mi pak začínala říkat něco o nějakých třech relikviích." Martha se snažila vzpomenout si na to, co jí přesně učitelka říkala. ,,Říkala něco o tom, že šest koček má najít nějaké tři relikvie. Já a dalších pět. Moc dobře si to nepamatuji, ale co vím jistě je, že řekla Mrtví povstávají, stejně jako to teď řekla Holly, když jsem za ní byla. Pořád mi to ale připadá, jako by ten sen něco znamenal, zvláště, když se tam zjevila Midnight."
   Francis s Marcellou nasadili zadumané pohledy. Francis se podrbal za uchem.
   ,,Nemáme náhodou dneska hodinu?" změnila rychle téma Martha, nějak se jí nelíbilo, když na ní všichni vrhali pohledy. Zvlášť teď.
   ,,Ne, je víkend. A hlavně po tom, co se včera stalo Holly, by podle mě nebyl ani tak." odpověděl jí rychle Francis.
   Marcelle se ale najednou něco blísklo v jejích zelených očích. ,,Pojďte za mnou, rychle." nařídila a rozeběhla se do kopce. Francis s Marthou si vyměnili překvapené pohledy, nakonec pokrčili rameny a rozběhli se do kopce za ní.
   Běželi vzhůru do kopce a chladný vítr jím čechral jejich srst. Marcella běžela rychle ve předu. Martha už se na nic neptala. Co asi tak Marcellu mohlo napadnout? ptala se sama sebe, ale nakonec pokrčila rameny. Nechá se překvapit.
   Doběhli k doupatům učňů a Marcella zmizela ve svém doupěti. ,,Pojďte." řekla ze vnitř a Martha s Francisem se prodrali za ní.
   ,,Schovávala jsem to i po tom, co se tu objevila Cassandra." řekla Marcella a přitom se na ně ani nepodívala. Hrabala něco v podrostu mezi keři. ,,Jo tady to je!" vytáhla starou koženou knihu a položila jí před Francise a Marthu.
   ,,Co to je?" zeptala se Martha mezitím, co už si Francis v knize listoval. Marcella jí přesunula k Marthě a tlapkou z ní sesunula prach. ,,Čti." nařídila.
   ,,Queos defurante." přečetla Martha opatrně nadpis knihy a podívala se na Marcellu. ,,Našla jsem to včera v té knihovně. Nechtěla jsme ale, aby si toho všimla Cassandra." vysvětlila Marcella.
   ,,Skvělé!" pochválil Francis a díval se Marthě přes rameno na tu knihu.
   ,,Co myslíš, že to znamená?" zeptala se Martha Marcelly a slova s té knihy jí neustále hrála v hlavě.
   Marcella pokrčila rameny. ,,Je to ve více jazycích." řekla a otočila knihu na první stránku hned za vykladatelstvím. ,,Vidíš? Tady je pár písmen, co znamenají a tak. Myslím, že bychom mohli přeložit něco s toho tvého papíru." vysvětlila, mezitím, co si Martha prohlížela písma.
   ,,Ty jsi úžasná." obdivoval Francis udiveně vrtěl hlavou. ,,To budeme mít vyřešené raz dva!"
   Najednou se však ozval výcvik a všichni ztuhli. ,,Co to bylo?" zeptala se Martha a Marcella začala rychle hrabat knihy do podrostu.
   ,,Dej mi i tu tvou." sykla na ní rychle a Martha jí rychle vyndala ze svojí brašny a podala jí Marcelle, která jí začala také rychle hrabat.
   ,,Možná o nás ví." řekla Marcella a bylo vidět, že je nervózní u toho, jak ty knihy schovává. ,,No tak, rychle!" sykla si pro sebe.
   ,,Kdo?" zeptal se Francis y ale Martha to moc dobře věděla. Odpovědět však nedokázala. Chce si od nich Casaandra vzít ty knihy? Jak to ale zjistila? přemýšlela rychle a nebe se při tom začínalo ještě více zatahovat.

______________________________________

1034 slov😆. To je snad ta nejdelší kapitolka, kterou jsem v tomhle příběhu napsala! No, snad se vám to líbilo, bude to mít ještě tak max.9 kapitol, ale vsadím se, že míň. Do pátku se to pokusím dopsat.

«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat