Martha ležela ve svém pelíšku. Byla noc a ona byla tak unavená, že už ani nezvládla přemýšlet o tom, co se vlastně dneska stalo.
Tiché zvuky noci, a nebo i ty, které do ní vůbec nepatřily jí nakonec brzy ukolébaly ke spánku.Martha stála na louce a zírala na nebe poseté miliony hvězd. Všude okolo vál ledový noční vánek, který jí čechral její růžovou srst.
Najednou však tu tichou noc proboural hlasitý výkřik. Poté štěkot a Martha na chvíli ztuhla. O chvilku později už běžela přes louku horem pádem s rychle bušícím srdcem.
V tom zpěchu a strachu si ani neuvědomila, že má křídla. No a když už si na to konečně vzpomněla, odrazila se a nic. Dopadla zpět na zem. Zděšeně si uvědomila, že žádná křídla nemá a štěkot se blíží čím dál víc a nabírá na své síle.
Zastavila se. Před ní se objevila rokle. Jen tak tak, aby do ní nezahučela. Pár kamínků a štěrku se sesypalo dolů na zem. Podle zvuku se nacházela hodně, hodně hluboko. Martha polkla.
Štěkot náhle ustal. Ozvalo se zakňučení a pak už nic. Hrobové ticho. Ale přeci ne. Jakoby ještě někdo švihl ocasem.
Marthě se najednou na zádech objevily křídla. Nestihla se ani pořádně zaradovat a za ní se ozvalo zakašlání. Otočila se a její srdce, jakoby se snad zastavilo. Nevěřila svým očím. Stálá tam hnědá postava. Midnight.
,,Midnight!" zavolala Martha nadšeně a chtěla se za ní rozběhnout, ale nešlo. Midnight švihla ocasem, aby zůstala na místě.
,,Jen tři relikvie toto můžou zastavit. A jen ty a dalších pět koček je dokážete najít." řekla moudře Midnight a podívala se na ní chladným a starostlivým pohledem.
,,Ale kde ty relikvie mám najít?" zeptala se Martha a překvapeně pohlédla Midnight přímo do očí.
,,Jen tři panovníci královnu nahradí jen tři relikvie knihu navrátí." řekla Midnight. ,,Martho, musíš se připravit na těžkou a dlouho cestu. Jen šest koček najde relikvie." pokračovala a už začínala pomalu mizet stejně jako Martha. ,,A pamatuj, mrtví povstávají...."Martha se strhnutím probudila do hluboké noci. Křídla naštěstí měla na svém místě. Co jí to ale Midnight chtěla říct? Neustále si v duchu opakovala její slova.
______________________________________
356 slov😎. Snad se líbí.
ČTEŠ
«MARTHA» 2 Mrtví povstávají ✓
FantasíaDruhý díl strhující série «MARTHA»! Po smrti vůdkyně Night Magic se stává jejím vůdcem Django, který udělá vše proto, aby všemocnou Cassandru vrátil opět mezi živé. Povede se mu to? Copak s tím ale zmůže nicnetušící Martha a její přátelé?....