SARAH

45 13 5
                                    

Arden için çalışmaya başladığından beri işler yolunda gitmemişti. Kısa sürede kendisini istenmeyen adam olarak bulmuştu. Bunun için pek de uğraşmamıştı aslında. Belli ki, çalışma merkezinin oturmuş bir düzeni vardı; Arden çok alışkın değildi buna. Annesini kaybettiğinden beri özgür olmaya alışmıştı. Üzerinde sadece zaman zaman babasının kontrolü olurdu. Onunla da çok barışık oldukları söylenemezdi. Dolayısıyla kendi kararlarını vermeye ve kendi düzenini oluşturmaya alışmıştı. Başkasının boyunduruğunda olmayı tercih etmezdi. Nitekim buna uyum da sağlayazmadı.

Şimdiyse kendini genetik birimi ile yapılacak koordinasyon grubunda bulmuştu. Bu grup dört kişiden oluşuyordu. Sarah'la birlikte genetik birimine gideceklerdi. Oradaki iki çalışan ile bu grubu oluşturacaklardı. Çalışma alanını kendileri belirleyecek ve uzun bir dönem bu alanda çalışarak sonuç almaya çalışacaklardı.  Çalışanların hepsi kendisi gibi gençti. Bu yönüyle Arden'in hoşuna gitmişti. İstediklerini yapabileceğini düşünüyordu.

Sarah oldukça çekici bir kadındı. Bir yıldır burada çalışıyordu ve genç çalışanların bir çoğunun gözü onun üzerindeydi. Fiziği ve topuklu ayakkabılarıyla koridordan defile havasıyla geçerdi. Cesur giyinmeyi tercih ederdi. Doktor Murat felsefe birimi için bunun kabul edilemez olduğunu düşünüyordu. Daha önceleri uyarmış olsa da, sözünü geçirememişti. Bu yüzden onu bu çalışmayla görevlendirmişti.

Elindeki dosyalarla birden bire Arden'in önünde bitince, Arden heyecandan ne yapacağını bilemedi; istemsiz ve sert bir hareketle oturduğu sandalyeden ayağa kalktı, az kalsın elindeki kahvesini düşürüyordu. Onun bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmiyordu. Onunla konuşurken heyecanlanıyor, yersiz kelimeler sarfediyordu. Sarah ise gülerek tepkisini belli ediyordu. Güldüğünü görünce özgüveni kırılmıştı Arden'in. Kendisini yakışıklı olarak görüyordu ama Sarah karşısında şanssız hissediyordu. Bu onun özgüvenini zedelemişti. Onun bu kadar güzel olmasından rahatsız olmuştu.

Sarah'ın defile koridoru gibi kullandığı koridordan bu defa beraber geçtiler. Gözler onların üzerindeydi. Arden heyecanını bastırmaya çalışıyordu.

Çalışma grubuna ayrılmış odaya girdiklerinde onları yine bir erkek ve bir kadın karşılamıştı. Erkek oldukça bakımlı ve fiziğiyle öne çıkıyordu. Siyah tenliydi. Kadın ise kıvırcık saçlarıyla tatlı görünüyordu. Çok sıcak karşılamışlardı. Her ikisi de genetik biriminde yeni çalışmaya başlamışlardı. Birbirlerine karşı yabancı oldukları belli oluyordu. Tıpkı Arden ve Sarah gibi...

Önceki çalışma dosyalarıyla gelmişlerdi. Onlardan da yaralanarak ortak çalışma alanları sağlayacaklardı. Her şey onların insiyatifine bırakılmıştı. Bu Arden'in istediği şeydi. İstemeden de olsa çalışacağı yeri bulduğunu düşündü.

KREMATORYUMDAN MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin