Prológ

2K 53 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Hej, zlato, niekto klopal na dvere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Hej, zlato, niekto klopal na dvere. Prosím, otvoril by si? Ja v osuške ozaj k tým dverám nepôjdem," utekala som z kúpeľne po sprchovaní, keď som cez presklené vchodové dvere zazrela niekoho postávať bezprostredne za nimi. Prekvapilo ma to, keďže sme už dnes rozhodne nečakali nijakú návštevu. Braňo sa však pohotovo zdvihol z gauča a zvedavo nazeral cez zahmlené sklo popri odomykaní. Rýchlo som sa prezliekla do domáceho úboru a s uterákom na hlave utekala na chodbu. Zvedavosť ma ovládla a priskočila som priamo k Braňovi, aby som zistila, s kým sa toľko rozpráva.

„Ahoj, som Tomáš, váš nový sused," podával mi ruku nesmierne sympatický chlapík, odhadom náš rovesník.

„Sandra, teší ma," potriasli sme si rukami a ja som cítila, ako mi do líc stúpla červeň. Nemohla som si pomôcť, pripadal mi neuveriteľne sexi. Spod obtiahnutého bieleho trička mu vytŕčal vymakaný six-pack, svetlohnedé vlasy mal profesionálne vystrihané do štýlového účesu a jeho jemné strnisko pôsobilo viac než zvodne. K tomu tá vysoká mužná postava a uchu lahodiaci hlas...

„Tomáš sa dnes nasťahoval do toho voľného domu vedľa nás," prerušil moje zvrátené myšlienkové pochody môj priateľ.

„To je skvelé, aspoň budeme mať s kým tráviť voľný čas, čo vy na to?" Pozrela som nadšeným pohľadom striedavo na jedného i druhého z nich a zvedavo očakávala nejakú odozvu.

„Jasné, veľmi rád! Moja priateľka Petra s tým tiež určite bude rada súhlasiť," usmieval sa vytŕčajúc spoza pier svoj dokonalý chrup náš nový sused. Nemala by som stretávať takýchto sexi chlapov, keď som sakramentsky nadržaná. Slintám tu ako sprostá. Bože, daj mi silu!

Tomáša sme pozývali aj dnu – hodili by sme reč, niečo mu ponúkli a bližšie sa predstavili, no zdvorilo odmietol. Strčil Braňovi do rúk fľašu drahého sektu a odišiel s tým, že ešte musí nastaviť podlahové kúrenie, inak sa tam do rána roztopí. To bolo naše prvé stretnutie s novým sexi susedom, ktorého som sa ešte dlho potom pokúšala neúspešne vytesnať z mysle.

Ráno som sa prebudila na ostré lúče slnka prenikajúce presne pomedzi úzky pás naprostred dvoch závesov na okne. Nepríjemne svietili priamo do mojich opuchnutých očí. Pošúchala som si ich obomi rukami, promptne vstala z postele, prehodila si na saténové negližé župan, aby mi nebola zima a vybrala sa do kuchyne. V chladničke som našla pomarančový džús otvorený ešte od včera. Schuti som sa napila priamo z fľašky, bol príjemne studený. Potichu som privrela chladničku a s hlbokým povzdychom sa oprela o linku. Čo za sprosté sny som to, do pekla, túto noc mala?! Pred očami sa mi javil obraz ako sa sprchujem a zrazu sa v kúpeľni zjaví náš nový sused a celé to skončí bujarým sexom. Do frasa, vážne? Po jedinom stretnutí takýto sen? Uznávam, je naozaj sexi, vyžaruje z neho čosi špeciálne. Akoby mal okolo seba nejakú zvláštnu auru, vďaka ktorej som bola okamžite pri pohľade naňho nadržaná ako stepná koza. Ups. Keby tak Braňo vedel, čo sa mi snívalo...

Ahojte! Vítam vás pri mojom treťom príbehu, ktorý bude opäť raz z úplne iného súdka ako dva predošlé ;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahojte! Vítam vás pri mojom treťom príbehu, ktorý bude opäť raz z úplne iného súdka ako dva predošlé ;). Dielo Uhas moju túžbu, prosím bude rozsahovo kratšie - ide skôr o novelu. Žáner snáď môžete vycítiť už z prológu - nebude to nič pre "nedospelých" :D. Odľahčený príbeh plný erotiky, okorenený primeranou dávkou humoru, na vás bude striehnuť  s novou časťou vždy v pondelok večer ;). Verím, že vás zaujme a nájde si tu svojich fanúšikov (alebo skôr fanynky) rovnako, ako Hra s ohňom či Prekliatie mysle :).

Teším sa na vaše názory ;).

S pozdravom vaša Mishell ♥

Uhas moju túžbu, prosímWhere stories live. Discover now