17.

630 36 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

Zvalila sa na mňa a jej hlava sa zrazu opierala o moje plece. Objal som ju a pokúsil sa dostať jej bezvládne telo do stabilnej polohy, aby to s ňou pri ďalšej zákrute opäť nehodilo. V hlave som neustále počul slová, ktoré mi adresovala. Playboy navždy ostane len playboyom, čo? Žezamilovaný, no isto! Ranilo ma to. Prvý raz v živote som skutočne zamilovaný. Zažívam pri nej to, čo som nezažil pri žiadnej inej. Slovami nedokážem opísať, čo so mnou robí jej prítomnosť. Len nedávno som si pripustil, že som sa do nej beznádejne zamiloval už v prvý deň, keď sme sa u nej doma zoznámili na chodbe. Bola práve po sprche. Vlasy mala omotané uterákom a vyzerala roztomilo. Pozerať sa dlhé mesiace na naše stroskotané vzťahy a nemôcť s ňou nič mať ma ubíjalo. Vedomie, že s ňou v jednej domácnosti žije Braňo, ktorého ona sama už dávno nemilovala a on si ju už dávno prestal vážiť, mi nedalo spávať. Chodil som stále s Petrou, no miloval som Sandru. Zmenila ma. A z playboya, ktorý mal kedysi každý víkend v posteli inú ženskú sa stal beznádejne zamilovaný somár. Áno, som somár, pretože aj keď ma jej slová dnes zaboleli spôsobom, akoby mi bodla dýku do srdca, nie som schopný sa na ňu kvôli tomu hnevať. Jej blízkosť ma napĺňa energiou a moja túžba po nej nehasne ani napriek tomu, že už oficiálne tvoríme pár. Konečne. Zaľúbený somár opäť raz dosiahol svoje a v náručí drží ženu svojich snov. Síce spitú pod obraz boží, je to jedno. Je moja, a to je v tejto chvíli hlavné.

***

„Do frasa, kde to som? Čo sa stalo?" Zmätene som sa obracala na posteli a pokúšala sa naplno rozlepiť oči. V hlave som mala prázdno a v hrdle sucho.

„U mňa, zlatko, neboj sa. Všetko je okej. Spravil som ti raňajky," položil na nočný stolík vedľa mojej hlavy tácku plnú všeličoho. Zatiaľ som jej obsah nebola schopná dôsledne identifikovať. Obomi rukami som si zľahka pošúchala unavené oči a nechápavo civela na Tomáša.

„Tomi, prosím, čo sa stalo včera v noci? Na nič si nespomínam," chytala som sa za ubolené čelo a opatrne sa zdvihla do sedu.

„O hodinu je tu Zuzana. Môžeš sa s ňou o tom porozprávať. A ako ju poznám, zaručene si to vychutná," zasmial sa a ja som stále ničomu nerozumela. Do kelu, dúfam, že som nerobila nejaké koniny!

Uhas moju túžbu, prosímWhere stories live. Discover now