„Ty, Sandra. Poďme niekam do klubu! Veď ako dlho sme už spolu nikde neboli? Takúto príležitosť treba využiť! A možno tam aj nájdeš nejaký vhodný objekt na uspokojenie svojich horlivých túžob," žmurkala na mňa so šibalským úsmevom na tvári.
„Vieš čo, to nie je zlý nápad! Počkaj tu chvíľu, hodím na seba niečo vhodnejšie a môžeme vyraziť. Zavolaj zatiaľ taxík. A prosím ťa, nechaj už to víno na pokoji, inak tam prídeš totálne na šrot," zahlásila som, na čo zareagovala vyplazením jazyka a naliala si ešte za pohár...
*
„Našla som nám miesta!" Vytrhla ma zo zamyslenia Zuza tým, že mi kričala do ucha, aby som ju v tom hluku vôbec počula. V klube sme boli asi pätnásť minút, no miesta na sedenie sme našli až teraz (aj to iba priamo za barom). Bolo niečo okolo jedenástej a zdalo sa, že dnes všetci prišli akosi skôr. Dúfala som, že o tomto čase sa ešte budeme mať kam usadiť.
„Na zdravie! Na teba! Zas si o rok staršia, turbínka moja!" Chichotala sa Zuzana a podávala mi pohár whisky. Štrngla som si s ňou a obe sme to na ex hodili do seba.
„Nerozumiem tejto plnke. Čo sa dnes celé mesto prišlo zabávať práve sem?" Udivene som sa obzerala po ľuďoch tancujúcich na rozsiahlom parkete. Priestorom sa rozliehala hlučná tanečná hudba a moderné laserové osvetlenie dokonale dotváralo atmosféru vychyteného nočného klubu.
„Asi. Ale to je jedno. Ten dídžej hrá perfektne, poďme tancovať!" Ťahala ma za ruku moja vyškerená kamarátka a bolo jej jedno, že so mnou takmer zobrala aj barovú stoličku, ktorú som mala pod zadkom a pri mojom nečakanom odchode sa nebezpečne naklonila. Tanečným krokom sme sa dostali až do stredu parketu a začali si naplno užívať párty. Tancovali sme bláznivo a odviazane, jednoducho naplno. Po pár minútach sa k Zuzane odzadu priblížil nejaký podivný chlap, odhadom asi štyridsiatnik. Zuza sa najprv pokúšala tváriť, že tancuje aj s ním, no veľmi jej to nešlo. Vytušil, že naňho kašle a stále sa venuje skôr mne než jemu, čo ho vôbec neodradilo – práve naopak. Začal sa o ňu nechutne obtierať a obchytkával ju.
KAMU SEDANG MEMBACA
Uhas moju túžbu, prosím
RomansaTúžia po sebe, no každý z nich má vlastný vzťah. Od seba ich delí iba pár metrov. Dokážu odolať pokušeniu? Cover made by me.