„Počul som, keď si mu povedala, že si zamilovaná," začal neisto a mne sa vtom prudko rozbúšilo srdce. Zmohla som sa iba na súhlasné prikývnutie hlavou.
„Kto je ten šťastlivec?" Pýtal sa s úsmevom na perách, akoby už tušil, že odpoveď bude znieť v jeho prospech.
„Človek, ktorého som ešte donedávna považovala za bežného kamaráta. Vždy ma však čosi k nemu ťahalo..."
„Aký je ten človek?"
„Zdravo sebavedomý, čo ma na ňom vždy priťahovalo. Empatický, čo si na ňom veľmi vážim. Plný prekvapení, čo dokážem zakaždým patrične oceniť..."
„Miluješ ho?"
„Počas posledných dní som si uvedomila, že áno. Milujem ho. Keď s ním nie som, chýba mi jeho vôňa, úsmev, zvodné pohľady. Milujem spôsob, akým sa na mňa díva," neprestávala som o ňom zasnene rozprávať. Za triezva by som rozhodne natoľko úprimná nebola, no čiastočne som bola za svoju pravdovravnosť vďačná. Konečne som to v sebe nemusela dusiť.
„Ale čo ty? Si zamilovaný?" Sledovala som jeho spokojný výraz tváre.
„Nuž, je tu jedna osoba, do ktorej som sa zamiloval doslova na prvý pohľad. Odkedy som ju prvý raz videl, nemohol som na ňu prestať myslieť. Vídal som ju v svojich snoch, tešil sa z nej v predstavách a túžil po nej tak veľmi, až som si časom sám uvedomil, že nič podobné som zatiaľ pri žiadnej inej necítil," hovoril pokojným hlasom a ja som sa začala celá chvieť šťastím.
„Miluješ ju?"
„Áno. Veľmi. Po dlhých rokoch plných bláznivých úletov, známostí na jednu noc a kamarátok s výhodami som zrazu pri nej pocítil, že to nie je iba o vzhľade. Priťahovala ma svojím úsmevom, ktorý som nemohol dostať z hlavy. Okrem toho, že som ju hrozne chcel pretiahnuť, neustále som na ňu myslel. Od začiatku to bolo iné. Túžil som po nej od prvého dňa, no vnímal som ju iba ako nedosiahnuteľný sen. Nikdy by mi nebolo napadlo, že jedného dňa bude oddaná iba mne," oči mal akési lesklé. Predpokladám, že to nebolo z tých zopár pív, čo stihol s Paťom počas tohto večera skonzumovať. Pozerala som na neho a neverila vlastným očiam. Chlap, ktorý ešte donedávna vyzeral, že nie je schopný k žene cítiť viac než jej parfém u seba v posteli, mi zrazu vyznával lásku. Mne, ktorá som sa ešte stále nedokázala spamätať z toho, že milujem ja jeho. Teraz však viem, že je to obojstranné. Obaja vieme. Čo bude ďalej? Nechcem stratiť toho skvelého kamoša, suseda, ktorý mi bol oporou, keď mi bolo ťažko a ktorý ma vypočul, aj keď na mňa všetci ostatní kašľali...
YOU ARE READING
Uhas moju túžbu, prosím
RomanceTúžia po sebe, no každý z nich má vlastný vzťah. Od seba ich delí iba pár metrov. Dokážu odolať pokušeniu? Cover made by me.