Nedeľa sa mi ďalej vliekla otrasne pomaly. Neustále som si v hlave premieľala ten okamih, keď Tomáš povedal, že to by sa Peťuške nepáčilo. Z tejto situácie existuje len jediné východisko – uzmieriť sa s ním a čo najskôr mu povedať pravdu o jeho falošnej Peťuške, z ktorej sa mi ešte aj teraz dvíha žalúdok.
„No ako, párty žena? Už sme triezve?" Ozvalo sa na druhej strane linky. K mobilu som ledva stihla dobehnúť, keďže som akurát vysávala a zvonenie som začula až vo chvíli, keď som vysávač vypla s tým, že treba vymeniť vrecúško.
„Čau, Zuzi. Ale hej, ja som v pohode už od rána," odpovedala som stroho.
„Tvoj hlas veľmi v pohode neznie. Sandra, stalo sa niečo?" Okamžite zbystrila pozornosť. Môj otrávený tón jej asi dal značne najavo, že nie je všetko úplne okej.
„Tomáš ma nepriamo poslal do kelu," nasledoval hlboký povzdych.
„Ako do kelu?"
„Ach... akosi sme sa dnes ráno ocitli spolu u neho v bazéne. Pobozkala som ho. Riadnu jazýčkovú, samozrejme. A on mi na to zahlásil, že to by sa asi jeho Peťuške nepáčilo," zdôraznila som meno jeho frajerky ironickým tónom.
„No ja skapem! Takže ťa odsral rovnako ako zakaždým ty jeho. Haha, toto je cool," chichotala sa, čo mi na dobrej nálade vôbec nepridávalo.
„Díky, takže vlastne to, že poslal do zadku nadržanú ženskú, ktorá nemala sex niekoľko mesiacov, je okej? Asi rovnako, akoby si vyprahnutému človeku, ktorý práve prišiel z dlhej cesty cez saharskú púšť, vytrhla spred huby fľašu s vodou! Kriste!" Rozzúrilo ma to.
„Joj, veď pokoj," rehotala sa ďalej.
„Zuza, fakt som zúfalá. Potrebujem si zatrtkať."
„Ehm, nehovorila som ti toto už včera v noci?" Podpichla ma.
„Hej, ja viem. A dávam ti za pravdu. Potrebujem sex a basta."
„Takže budúcu sobotu ideme tiež, hej?" Zahlásila víťazoslávne.
YOU ARE READING
Uhas moju túžbu, prosím
RomanceTúžia po sebe, no každý z nich má vlastný vzťah. Od seba ich delí iba pár metrov. Dokážu odolať pokušeniu? Cover made by me.