„No konečne, turbína! Čakám tu už dvadsať minút!" Vybafla to na mňa znudená Zuza, sediac sa stolom v samom rohu našej milovanej kaviarne. Útulná stará kaviarnička v centre mesta bola už od čias strednej školy naším obľúbeným útočiskom.
„Prepáč, akosi som sa nevedela vyhrabať z domu," odpovedala som zmätočne. Prehodila som kabelku cez stoličku a pohodlne sa usadila za stolom. Stále som sa spamätávala toho, ako sme ešte pár minút dozadu s Tomášom šantili v sprche. Aj preto sa čas môjho príchodu trochu oddialil. Posledných dvadsať hodín som doslova prejebala.
„Kokos, tak ja som rada, že som ťa dnes vytiahla aspoň na kávu a ty ešte aj tam meškáš?! Neuveriteľné," jej namosúrený pohľad mi pripadal smiešny.
„Keď ti poviem prečo, ihneď zmeníš názor... čašník!" S úsmevom na tvári som privolala najbližšieho čašníka a objednala si laté.
„No vysyp to už!" Nervózne dupkala nohami pod stolom a ja som sa stále len podozrivo škerila.
„Tomáš sa rozišiel s Petrou."
„Aleluja! Konečne!" Spojila dlane nad hlavou.
„A od včera večera sme boli spolu..."
„A? Kriste, Sandra, neštvi ma! Lezie to z teba jak z hnusne chlpatej deky!"
„Poriadne sme si to užili. A keď hovorím, že poriadne, tak tým myslím fakt všetko možné a fakt veľa," cerila som zuby v spokojnom úsmeve.
„Čoo? Tak teraz si ma milo prekvapila, cica! Hovor!" Nadšene si odpila zo svojej kávy a oči jej priam iskrili zvedavosťou.
„Večer prišiel ku mne. Začalo to tým, že kým som išla vziať do kuchyne čipsy, do vína mi prihodil španielske mušky. Prisahám, bola som ešte stokrát viac nadržaná ako z neho bývam bežne! Navrhol, aby som si dala tie guličky. Tak som si ich dala. Potom sme sa bozkávali a on začal so mnou robiť úplne šialené veci! Spútal mi ruky putami, hral sa s guličkami a... Bolo to skvelé! Milovali sme sa celú noc, potom aj ráno a keďže u mňa ostal celý deň, tak sme si pred mojím odchodom dali spolu ešte sprchu. Preto som meškala."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Uhas moju túžbu, prosím
RomanceTúžia po sebe, no každý z nich má vlastný vzťah. Od seba ich delí iba pár metrov. Dokážu odolať pokušeniu? Cover made by me.