Bersambung.....
Selepas beberapa hari....supra dan frosty banyak meluangkan masa dengan 7 elemen itu.mereka selalu meluangkan mereka kerna mereka dapat melepaskan rindu mereka terhadap ibu bapa mereka.
Dua fushion berasa terhibur apabila dengar cerita lawak 7 elemen itu.TTM itu mencerita pelbagai cerita yg telah mereka lakukan.
Tiba2 ada satu soalan yg membuatkan dua fushion itu terdiam.
Gempa:am..korang...mana glacier?
Supra:......dia..berehat kat rumah sebab dia bawa motor lalu masuk longkang...beberapa hari yg lepas..
Gempa:(terkejut sangat)hahh?!dia ok x!?dia ada luka ke!!?
???:glacy ok jer...
Yg lain pakat terkejut apabila glacier terus cakap tanpa bagi salam.glacier tergelak kecil.supra dan frosty terpegun bila nampak gelakan glacier.
Pov supra dan frosty
Dah berapa lamanya aku x nampak gelakan dia?....rasanya..selepas kematian ibunya...dia terus dingin...memanjang...kalahkan aku/supra...
End pov supra dan frosty
Glacier baru sedar yg dia baru tergelak kecil tadi.dia nampak yg lain tengah tengok dia.muka dia merah sikit.
Gempa:glacy!?kamu ok kan...?
Glacy:ok mommy
Hali:cam mana kau boleh jatuh longkang?
Glacy:(menyampah)sebab aku berangan la...(terus dingin)
Frosty dan supra hanya geleng kepala sahaja.mereka merasa mereka x mampu nak buat apa lagi supaya glacy maafkan mereka.
Tiba2 supra dapat satu panggilan dari jamnya tetapi panggilan itu dari masa depan.supra terkejut bila nama panggilan itu.
Pov supra
Ada sesuatu berlaku ke?nape dia call aku?dan cam mana dia boleh call aku?
End pov supra.
Supra biar jap jamnya berbunyi sebelum frosty tepuk bahunya dengan kuat.
Frosty:kau dah kenapa termenung jauh?angkat la call tu!
Supra:ah baik2
Yg lain hanya tengok sahaja supra.supra angkat call tu lalu dia cabut jamnya dan dia letak kat lantai.7 elemen itu pelik ngan supra manakala dua fushion itu hanya memandang sahaja.
Tiba2 keluar satu skrin besar dari jam itu.skrin itu menunjuk seorang yg cedera parah.
???:supra.....
Supra:(terkejut plus risau)wind?!apa terjadi kat kau?!
Glacier:(risau)
Frost:(jadi serius)
Pov 7 elemen
Siapa orang itu?!asal rupa dia cam taufan/aku dan thorn/aku?!dan jangan cakap panggilan ni...dari..masa depan!!
End pov 7 elemen
*ok kalau ada (F) huruf cam tu maksudnya future tau*(sudah dimaklumkan)
???:sup...aku rasa..aku x mampu nak halan-..argh!!!!
Terkejut semua bila tengok ??? dicekik oleh seseorang.7 elemen itu pelik plus terkejut bila nampak muka orang itu.
Taufan:aku?
Frosty:hoi!!lepaskan kawan aku!
Taufan(F) pandang ke arah mereka dan dia senyum creepy kat diorang.rupa dia pun seram seperti rambut dia pun dan sehelai rambuf hitam.baju dia penuh ngan darah.
YOU ARE READING
Meet Our Children (Hiatus)
Actionkisah 7 elemen yg duduk bersama-sama dengan atoknya.Kehidupan 7 elemen kadang - kadang aman dan kadang-kadang huru-hara tetapi kehidupan mereka berubah 180 darjah selepas berjumpa tiga orang ni tersebut.seorang budak perempuan dan dua orang lagi lel...