Okulun önünde jungkook u bekliyordum. Bugün yoongi ile ders çalışacaklardı ama onu beklememi istemişti.
"Jim oh beklemişsin,"
Sesini duyunca oturduğum yerden kalkıp ona doğru bir adım attım.
'' kook, ne oldu buluşmakran mı vazgeçtiniz"
Jungkook kafasını hayır anlamında sallayıp derin bir nefes aldı
"yaa Jim iki yıldır okul dışında konuşmuyorduk, ilk kez bir yerde oturup konuşacağız"
Yalandan bayılma numarası yapınca hızlıca onu ittim
"yaa kook görüşeceğiniz yer okulun kütüphanesi ve sadece ders sadece ders, sana çıkma teklifi etmiyecekkk"
"haklısın Jim, kendimi kaptırdım, bir an nedense olur diye düşündüm"
Kookun bir anda düşen moreli ile kendimi kötü hissettim. Hiç düşünmeden kollarımı ona sardım omuzumda hissettiğim göz yaşı ile efsane pişman olmuştum. Onu mutlu etmek için her zaman yaptığım şeyi yaptım.
Geri çekilip onun burnunu sıkıp küçük bir öpücük kondurdum. Kook A bunu sık sık yapardım etrafındakilerin ne diyeceğini hiç düşünmeden.
Bana gülümseyip eli ile yanağını sildi
"ben artık gideyim Jim, marshallowumu bekletmeyeyim."
Beni sinir etmek için hızla yanağımdan öpüp geri çekildi.
"YAAA KOOK, SENİ ÖLDÜRECEĞİM"
Arkasına dönüp havadan öpücük attıp
"bekliyorum küçük Jim immm"Gülerek okul binasına girdi, jungkook değişik biriydi daha demin ağlarken şimdi gülüyordu ben bunun bu şapşal haline bayılıyorum.
Okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başlamıştım. Okul ile evimin arası onbei dakika sürüyordu. Çantamdan kulaklığımı çıkartıp kulağıma taktım telefonumdan en sevdiğim onu dinlerken huzur bulduğum ses kaydını açtım.
Evet ses kaydı, geçen sene gittiğimiz kampta ateşin etrafında taehyung un kadife sesi ile söylediği "sweet night".
Bu şarkıyı o gece söylemişti , işte o zaman ses kaydına almıştım.İçimi dolduran huzur ile kaldırımdan yürüyordum. İşte ne olduysa o an oldu. Sadece yolun diğer tarafına fırlamıştım. Ne olduğunu anlamadan kulağımdan çıkan kulaklıklara endişeli sesler karıştı kulaklarıma.
Bir araba kaldırıma çıkmış ve bir direğe çarpmış. Dakikalar önce yürüdüğüm yerde.
Herkes başıma üşüşüp 'iyi misin?, galiba şok geçiriyor?" ama tek duyduğum net ses o kadife sesti.
" Jimin iyi misin?, cevap ver bana "
Kolumu sararak konuşuyordu, şoktan çıkmamı bekliyordu. Yerimden kalkamaya çalışınca kolumda hissettiğim ağrı ile derin bir iç çektim.
" Jimin hasta-"
" iyiyim taehyung, sadece kolum acıyor"
Yavaşça arkamdan tutup ben ayağa kaldırdı karşıma geçip. Bana sinirli sesi ile bağırdı
"ne diye yüksek ses ile müzik dinliyorsun ki. Kaldırımda olsan bile dikkat etmen gerekiyor. Ben olmasaydım arabanın altında kalacaktı ahh"
Benim için endişelenmişti....benim için....
"kolum acıyorrr, ben artık eve gitsem iyi olur galiba inciltim evde krem sürerim."
Çantanı yerden alıp yerdeki telefonuma ilerleyeceğim sırada kolumdan tutup
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unrequited Love ~Vmin
Fiksi Remaja29.04.20- 02.11.20 Okulun popüleri sayılan Taehyung ve ona olan aşkını ilaçlar ile ayakta tutan Jimin Arkadaşı Jungkook için okulun basketbol maçını izleyen jimin o sırada gördüğü kale gülüşe aşık olmuştur. VMİN YOONKOOK