Arkadaş Kalsak..... Sonsuza Dek

1.5K 116 48
                                    

" jimin naber"

Jimin arkasından gelen ses ile şaşırmıştım.

"iyim Taehyung, sen''

Gülümseyip hızlı adımlar ile jimin in yanına gitmiş ve oturmuştu.

" iyi, herzaman ki işler işte. "

Jimin kırgın bir tebessüm bırakarak

" güzel"

Taehyung dudağını kenarını ısırıyordu. Genelde bunu yapınca ya gergin oluyor yada bir şey söylemesi gerekiyordu

"Taehyung bir şey mi oldu"

Taehyung ani gelen soru ile bana bakarak duraksadı.

"ohhh nereden anladın"

Jimin alayla gülüp kafasını basket oynayan çocuklara çevirdi

"bir şey diyeceğin ve gergin olduğun zaman dudağının kenarını ısırırsın ve sen normalde gelip benimle konuşmazsın kolay kolay ortalıkta"

Taehyung duydukları ile kalbinde bir hüzün hissetti. Ne iyi tanıyormuş beni. Keşke Suzy de.......

"şey evet mm bu gece yoongi ile buluşacağız jungkook ile sen de gelirmisin diye soracaktım."

Jimin bir süre Taehyung un yüzüne baktı. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu.

"jungkook u bilemem ama ben gelemem. Bir arkadaşımala buluşup ders çalışacağız"

"yaa zaten çalışkansın sonra çalışırsın, hadi kırma beni"

'Kırma beni miş. Sen benim kalbimi kaç kere kırdın be'

"Taehyung, arkadaşım benim için değerli zaten işi yüzünden çok buluşamıyoruz onun için gelemem ama başka sefere çağırmaya içinden gelince belki gelirim"

"tamam zorlamıyorum. İstersen onu da getir hep beraber oluruz. Hem kalabalıkta ders çalışılmaz anlamazsınız boşu boşuna zaman kaybı."

Jimin in sabrı taşıyordu, neden son iki gündür tuaf davranıyor bu

"jungkook, kai kalabalık ortamı sevmez onun için bende onun evine gideceğim. Tek yaşadığı içinde ses olmaz okey"

Taehyung un kaşları birden çatıldı.

"kai mi? Evi mi? Jimin sen sessizlikten korkarsın çocuk tuvalete fialn gitse korkarsın"

"birincisi ben sessizliği severim kafa dinlemek için, hani çatıya çıkıyorum ya, iki tuvalete gitse bende giderim sonuçta -"

"yuhhh, yaptınız mı yoksa"

Jimin sabır dilermilcesine ellerini yüzüne kapattı

"jimin cevap ver"

"hayır, sonuçta kapı var kapının önünde dururdum,korksaydım."

Bir yanı da oturdu tam ağzını açacaken elmi dudaklarına koyarak susturdum.

"Taehyung ne yapıyorsun anlamıyorum. Herşeyi biliyorsun seni sevdiğimden tut ilaçlara kadar. Normalde ödev dışında bike ortalık yerde buluşmazdık gelmiş yanıma oturuyorsun. Bunun iki açıklaması var ya bana acıyorsun, yada.... Suzy i kıskandırmak için beni kullanıyorsun. "

Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.

" jimin "

" ne bana acı ne de beni onun için kullan, eğer onun içinse, vazgeç beni daha fazla öldürme Kim Taehyung "

Kalkıp tam gidecekken arkamdan bağırarak beni durdurmuştu.

" arkadaş kalsak...... Sonsuza dek olmaz mı Park Jimin"

Arkamı döndüğümde ne ara dibime girdiğini şaşırmıştım

" Suzy benden nefret ediyor, beni aşağılıyor. Bir gün duaların olur da sevgili olduğunda hala bana ezik derken kimi savunursun"

Sessizdik sadece rüzgarın sesi ve diğer insanların uğultusu, cevap bekleyen ben

"hımm sorunun saçmalığı, tabi ki Suzy"

"jimin benim dualarım Suzy için ya peki seninkiler de benim için mi"

Bana aniden alakasız bir soru sorduğu için şaşırsamda masumca gülümseyip bir adım geriledim.

"benim duam bu dünyadan göçüp gitmek, en kısa zamanda. Bazılarına göre senin için, ben gidersem mutlu olurdun,bazılarına göre bencillik, acıma dayanamadım öldüm.  Senin kini bilmem ama umarım benim dileğim kabul olur"

"jimin ahh"

Hiç bir şey demedim sadece arkamı dönüp çekip gittim.

Yb yb yb........

Selam pandalarım. Kısa bir süre nin ardından yine geldi.
Alında diğer ficler biraz daha bekleyecek malum iş güç filan filan

Please Love Me cile yb iki üç gün sonra elinizde olur

Unrequited Love ~VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin