"jungkook, nasıl söylemezsin bana, hani en yakınındım senin. Yoongi ile sevgili oluyorsun ve ben bunu dört gün sonra öğreniyorum"
Kızgın değil kırgınım. En güzel gününü benimle paylaşmamıştı. Ben bunu daha bugün başkasından öğrenmiştim.
"Jim, biliyorsun söylerdim ama o günden beri sen okula gelmeyince söyleyemedim. Gelmeni bekledim"
Ağızımı şaşkınlıkla açmıştım.
"jungkook her zaman elinden düşürmediği telefon ne boka yarıyordu. Arar insan hem o zaman içinde seninle biz iki kere görüştük"
Yanıma gelip sıkıca sarılmıştı bana
"Jim biliyorum haklısın ama ben bile daha kendime yediremedim doğru düzgün, sana da anlatacaktım ama gerçekten gelmeni bekledim doğru düzgün konuşmak için, telefon ile konuşamazdım. Hadi sevinelim şuan mutluyum"
Dayanamıyorum bu tavşana kesinlikle dayanamıyorum.
"eee sen ne yaptın seoul de güzelmiydi oralar"
"jungkook oraya gezmeye gitmedim doktor ile konuşmaya gittik"
"eee kabul ettin mi tedaviyi"
Derin bir nefes aldım. Kafamı iki yana salladım
"konuştuk bunları jungkook. Eğer bu sene sonuna kadar taehyung bana ışık çakmazsa gideceğim dedim."
Derin bir off çekip sırtını yatağın başlığına dayadı.
"ne taehyung muş be. Bazen diyorum ki keşke seni o gün yanıma çağırmasaydım. Belki o salağı görmezdin."
Kıkırdayıp onun gibi sırtımı başlığa koydum.
"annem ile konuştum. Seoul e gidersek oraya yerleşeceğim."
"bende bende, Jim bensiz olmaz değil mi?"
Ona güldüm ardından karnına küçük bir dirsek geçirdim
"senin burada sevgilin var aptall onu mu bırakacaksın"
Dudaklarını büzüp bana baktı.
"ilk maniti sensin. Seni mi bırakayım"
Kahkaha attık. Salak yaaa
"bir dakika, beni aldatıyorsun. Sana güvenmiştim ben"
Elimdeki yastıkla kafasına vurdum. İlk önce afallasada ardından oda elindeki yastıkla bana vurmaya başladı
"iki saatten beri taehyung da taehyung diyen anneni değil mi"
Hızlı hızlı birbirimize yastıkla vurmaya başlamıştık
Birden kapı açılınca ikimizde kapıya bakmıştık"Jimin taehyung gel- bu odanın hali ne"
Annem kızgın bir şekilde gözlerini odada gezdirdi. İlk odaya bakmıştım heryer yastık tüyü ile kapalıydı jungkook a baktığımda oda bana bakıyordu. İkimizde tüy yumağı a dönmüştük.
"aahh neyse taehyung ve yoongi geldi. Aşağıya inin bakın sonra bu odayı toplayın"
Annem odadan çıkınca gerilmiştim, yoongi ve taehyung neden geldi ki.
"lann gerçekten annen diyormuş taehyung, taehyung diye"
Jungkook a göz devirip üstümü temizledim hızlı hızlı. Bir kaç dakika sonra ikimizde aşağı kata indik. Yoongi ve taehyung salonda oturmuş bizi bekliyordu.
Onların yanına giderken gerilmiştim. Yavaş adımlar ile tam karşısındaki koltuğa oturdum. Jungkook yoongi nin yanına oturmuştu.
"oğlum ben akşam mesai ye kalacağım, hyungununda işi varmış akşam geç döneriz. Bir şey olursa ararsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unrequited Love ~Vmin
Fiksi Remaja29.04.20- 02.11.20 Okulun popüleri sayılan Taehyung ve ona olan aşkını ilaçlar ile ayakta tutan Jimin Arkadaşı Jungkook için okulun basketbol maçını izleyen jimin o sırada gördüğü kale gülüşe aşık olmuştur. VMİN YOONKOOK