Arkadaşlık Bu Değil Mi?

1.1K 99 46
                                    

"geç kalmadım değil mi"

Okul çıkışı sungwoo ile buluşacaktık. Onun için acele ile projemi sunup buraya gelmiştim. Çok beklemesin diye de koşmuştum.

"yok bende daha yeni gelmiştim."

Ona gülümseyip tam karşısına oturdum.

"sungwoo bir soru yok değil mi? Biraz morelini bozuk gibi"

"yani önemsiz bir şey. Sadece birileri ile konuşmak ve rahatlamak istedim. Senide acele ettirdim kusura bakma"

Bana mahçup bir şekilde bakmaya başlamıştı. Bir sıkıntısı vardı belli ona destek verir esine elini tuttum.

"sungwoo biz arkadaşız ne oldu ise anlatabilirsin."

Dudaklarını birbirine gülümsedi ellerimi sıkı sıkı kavrayarak biraz eğildi.

"jimin ben çok aşık oldum. Böyle nasıl desem her görüşümde, her yanımdan geçişinde bağlanıyorum ama en kötüsü beni arkadaş olarak görüyor"

Gözlerinden bir yaş düştü.

"kötü, çok kötü. Ne demek olduğunu biliyorum ve en kötüsü de ne biliyor musun? Sana gelip sonsuza dek arkadaş kalalım, biz arkadaşız bunu bozmayalım deyip reddedilmek."

"onun için seni çağırdım. Beraber konuşup merhaba dertleşelim diye ama düşünmedim değil sen durumdan rahatsız olma düş-"

"hayır woo, gerçekten iyi oldu. Zaten olacak oldu beni sevmeyecek. Beni kabullenmeyecek dha fazla zorlamaya gerek yok. Belki o iki yıl önce onu sevdiğimi söyleseydim olurdu ama şimdi çok geç bir ay sonra buradan gideceğim."

"evet bizde peşinden geleceğiz."

Kıkırdamıştık.

"eee ne içmek istersin geleli bayağı oldu soramadım sana"

Düşündüm kafa dağıtmak için ne kahve ne de çay. Bizim daha rahat konuşacak bir yere gitmemiz lazım.

"bence kutu alıp sakin bir yerde takılalım. Hem kimse bizi görmez daha rahat takılırız."

Beni onayladı

"hadi kalk bana geçelim. Evde tekim hem ağlasak ta duyan olmaz. Dertleştikten sonra açarız bir dram sonra onun için ağlarız."

Onu onaylayın ayağa kalktım. Beraber çıkışa doğru yürürken daha tahta kapıyı açmadan, kapı açılmıştı. Gördüğüm gözler ile derin bir yutkunmuştım.

Taehyung ve suzy. Bilmiyorum ama her bir yere gittiğimde bu ikili ile karşılaşmam bana garip geliyor ya. Sanki ilişkilerini burnuma burnuma sokuyorlar.

"aaa sizde mi burdaydınız"

İçeri giren ikili ilk şaşırıp sussalarda bir süre sonra suzy konuşmuştu.

"hiç biraz takılacaktıkta"

Taehyungle göz göze geldik. Gözlerini ne benden çekti ne de ben ondan.

"tamam ne güzel grup takılalım"

Bu kız ne çok konuşuyor ya. Soruyor mu takılmak istiyor musunuz diye. Her boka şap diye atlıyor.

"aslında burası sıktı onun için başka yerde takılacaktık" dedim.

"tamam olsun bizde sizinle gelelim" dedi taehyung. Şaşırmıştım bu zamana kadar suzy ile baş başa takılmak isteyen kim taehyung bizimle takılmak istiyordu. Bugün garipti benden gözlerini çekmiyor. Bizimle takılmak istiyor

Unrequited Love ~VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin