Plan

1.5K 109 53
                                    

"şimdi ne yapacaksın jimin"

Jimin ellerindeki gözlerini karşısındaki bedene dikti

"düşünüyorum sonsuza dek arkadaş kalmaya çalışsam  her daim yanımda olur ne kadar içim kırılsada yanımda olur ama aşkıma devam etsem benden uzaklaşır, gözüme bakarken değişik duygular geçirir off bilmiyorum jungkook hiç birşey bilmiyorum"

"jimin sen bu adam için tedaviden vazgeçtin, kendini ölüm yoluna sürükledin, sürüklüyorsunda. Ya artık unut sen onu unutamazsın. Arkadaş kalsanız gözünün önünde kız ile oynaşırken kalbin parçalanarak. Aşkına devam etsen koskoca iki yılda o aşk yüzünden kaç kilo kaybettin, kaç kere hastanelere yatırıldın. Bana bak artık bizi düşün kendine gell"

Jungkook sinir ile ayağa kalkıp odada tur atmaya başladı.

"o kadar kolay değil işte, kolay olsa bunların hiçbiri olmazdı zaten kook"

Küçük olan gözünden bir damla yaş düşürmüştür. Jungkook küçüğünün bu haline erimişti bile. Küçük adımlar ile yatağın ucuna oturup küçüğünü kendine çekti.

"özür dilerim Jim, öyle demek istemedim ama anla beni kaybetme korkusu, kardeşini, dostunu kaybetme korkusu"

Jimin bu sözler üstüne titrediğini hissetmişti. Gerçekten bu olaylar yüzünden sevdiklerini çok fazla üzmüştü.

"jungkook" küçük olan hafif geri çekilerek karşısındaki dostunun ellerini tuttu.

"sana söz veriyorum bu sene yani lisede ki son senemiz bitene kadar bu dört ay içerisinde Taehyung beni sevmez benden uzaklaşırsa ondan vazgeçeceğim. Tedavime başlayacağım ve buradan gideceğim"

Jungkook gözleri duyduğu cümleler ile sevinirken cümlenin sonunu işitiğinde gözleri aniden doldu

"gitme jim"

Küçüğü dudaklarını büzdü karşısındaki bebek için

"tedavi için zaten gitmem lazım annemleri konuşurken duydum. İlaçların yaratığı etki midemin fazla hasar görmesini sağlamış. Tedavisi sadece Seoul de varmış. Hem oraya gitmişken üniversiteyi de orada giderim beş artı üç ay unutmak için uzun bir süre"

Jungkook küçüğünün düzene uzanırken, küçüğü ellerini siyah saçlara daldırıp okşamaya başkadı

"sen yeter ki iyileş ben seni hep görmeye gelirim belki bende Seoul u kazanırım yine beraber oluruz"

"peki yoongi, ondan uzak kalabilecek misin?"

Jungkook dudaklarını büzerek kafa salladı

"belki bir gün ağlarım iki gün ağlarım ama alışırım zaten bunca zaman uzaktan sevmişim bir beş sene daha severim evet belki sevgilisi olur ama ben senden gördüğüm umutlu aşkı... hem belki o da seoul e gelir bir bakarsın"

Küçüğü uzun zaman sonra küçük bir kahkaha attı ve büyük olan küçük gülümsemesini bu ses ile büyüttü.

Jungkook yattığı yerden kalkıp aniden kaşlarını çatıp küçüğüne döndü. Jimin jungkookun bu haline şaşırdada pür dikkat ona bakıyordu.

"şimdi dört ay içinde Kim ultra orospu kalp kırıcı Taehyung sana karşılık vermez ise onu unutup tedavine başlayacağına söz ver"

Jimin dudaklarını birbirine bastırarak gülmemek için direndi. Hafif kıkırtılar eşliğinde kafa sallyıp

"söz veriyorum Bay Jeon"

"iki üniversite sınavında on, onbeş soruyu sallıyacağına söz ver"

Unrequited Love ~VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin