Ormanlık bir alanda arkadaşlarımla bir yürüyüşe çıkmıştık . Zaten ormanın ortasında bir köyde yaşıyoruz . Adım Kemal . Her neyse , 4 arkadaştık ormanda , bizim köyde çok cin peri hikayeleri falan anlatılır , tabi biz inanmazdık makaraya alırdık. Yanımda ki 3 arkadaştan biri Süleyman 'dı , serseri birisi zaten , bizim köyün yakınların da bir su kuyusu var orda hikayeler anlatırlar hep su kuyusunun dibinde define var ama cinler tarafından sahipli diye anlatılır. Süleyman gaza geldi ordayken gittik içeri baktık telefon ışığı tutup harbiden en altda altın gibi birşeyler parlıyor . Orda ki halatı aldık aşağı sarkıttık bir arkadş aşağı ışık tuttu biz ikimiz halatı tuttuk Süleyman aşağı doğru indi halatla. Bizde köşeyi döndük diye bir taraftan seviniyoruz . O sırada Süleyman bir çığlık attı . "Noldu lan ne var sende şu cinlerden mi korktun yoksa " dedim gülerek hepimiz güldük. Ama Süleyman'dan ses gelmiyor . Biraz bağırdık ama yok bir ses . Sonra karşıdan yaşlı bir adamın geldiğini gördük . Yavaş , yavaş . Adam bize yaklaştı biraz daha ve dedi ki " Ne işiniz var sizin burda , bura kimin siz biliyor musunuz " dedi bağırarak . "Kimin" dedim istemsizce adam aşağı bakın görürsünüz dedi . Hepimiz kuyudan aşağı baktık . Kuyuya sarkıttığımız halat kan olmuştu resmen . Sonra kafamızı kaldırıp baktık karşımıza adam yoktu. Ama bu imkansızdı . Düz bir arazi yaşlı bir adam saniyeler içinde kaybolamaz. Sonra arkadan bir ıslık sesi geldi . Arkamızı döndük . Arkamızda Süleyman vardı " Napıyorsunuz yarım saattir kuyunun dibinde , sizi bekliyorum . " Dedi .