четыре

388 16 3
                                    


"Tiesitkö muuten, että olen bottom?"

'"M-mitä sä just sanoit?" kysyin hämmentyneenä ja Dominik naurahti. "Kuuluisa Venäjän lauman pääalfa on bottom", hän toisti kasvot peruslukemilla. 'Dominik ei kyllä missään universumissa voi olla bottom' , suteni totesi ja kerrankin pystyin olemaan sen kanssa samaa mieltä.

"Oliko tuo vitsi?" kysyin ja tummahiuksinen purskahti nauruun. Hän vain nauroi siihen asti, että hissi pysähtyi oikeaan kerrokseen. "Joo, se oli vitsi. Tai no en mä tiedä. Oon säästänyt itseni sielunkumppanilleni, eli sulle", Dominik paljasti ennen kuin astui käytävälle ovien auettua. 'Aika söpöä', suteni totesi ja olin sen kanssa samaa mieltä jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä.

"Meinasitko tullakin sieltä?" Dominikin huvittunut ääni sanoi kauempana ja tajusin astua hissistä ulos. Hölkkäsin hänen peräänsä ja kun pääsin hänen viereensä, vein toisen käteni hänen lantionsa ympärille. Saatoin vetäistä Dominikin itseeni kiinni, säikäyttäen hänet. 'Oof Sergei, mistä sä sait yht' äkkiä itsevarmuutta?' Aleksei kysyi vittuillakseen ja vastasin sille erittäin lapsellisesti: 'Sun perseestäsi.'

Sain kumppaniltani hämmentyneen katseen, johon vastasin vain hymyllä. Dominik käänsi nopeasti katseensa pois minusta ja olin huomaavinani hänen poskiensa saaneen väriä. *Sä olet kunnon pehmo, vaikka alkuun luulinkin ihan muuta*, sanoin telepatian kautta hänelle. *Lopeta tuo heti. En kykene pidättelemään Dimaa ja itseäni, jos jatkat tuota*, Dominik vastasi ja naurahdin. *Mä en ainakaan estä sua merkkaamasta mua*, totesin saaden Diman myrkynvihreät silmät itseeni. Omakin suteni pyrki pinnalle nähdessäni Diman ottaneen vallan Dominikin kehosta.

"Mun toimiston sohva taitaa olla vähän epämukava paikka hoitaa tämä", tummahiuksinen totesi ja vedin hänet mukanani hissiin. "Vitut mistään kirjeistä, mä haluan sua niin helvetisti", Dominik paljasti hississä ja naurahdin. Sen tehtyäni tunsin hänen pehmeät huulet omillani. Vastasin suudelmaan lähes heti ja kun hissi pysähtyi, lähes juoksimme Dominikin - tai no, meidän - makuuhuoneeseen.

Dominik pamautti oven kiinni perässämme ja painoin hänet ovea vasten. Katsoin hänen silmiään hetken aikaa ennen kuin painoin huuleni rajusti vasten hänen vastaaviaan. Dominik rikkoi suudelman hetkeksi hivuttaakseen paitansa pois päältään. "Voi Luojatar, kun sä näytät niin helvetin hyvältä", totesin ähkäisten, kun hän painoi itseänsä minua vasten. Viimeistään siinä vaiheessa me kummatkin kävimme todella kuumana ja sen olisi varmasti kyennyt huomaanaan joku ulkopuolinenkin.

Dominik tönäisi minut sänkyä kohden ja kaaduin täydellisesti selälleni parisänkymme päälle. Hän istui vyötäröni päälle ja veti minulla päällä olleen paidan pois päältäni. "Ihan btw näytät ihan älyttömän hyvältä mun vaatteissa", Dominik kuiskasi, jonka jälkeen hän veti minut uuteen suudelmaan.

koputus

"Voi Luojatar", Dominik ähkäisi ja nousi nopeasti pois päältäni. "Alfa Dominik? Keskeytänkö jotakin?" kuului minulle vieraan miehen ääni oven takaa. "Kyllä Dmitri. Onko asiasi kiireinen?" Dominik kysyi raskaasti hengittäen ja Dmitriksi kutsuttu mies naurahti. "Ei toki, muutamia papereita ja kokouskutsu", hän vastasi ja Dominik pyysi häntä viemään ne työhuoneeseensa. "Kyllä. Pahoitteluni, jos keskeytin runkkaussessiosi", Dmitri vielä totesi ja päästin naurahduksen karkaamaan huuliltani.

Dmitrin poistuttua oven takaa Dominik nousi taas lantioni päälle ja vei huulensa lähelle kaulaani. "Ootko ihan varma tästä?" hän varmisti ja pyöräytin silmiäni. "Kyllä. Mä olen ollut valmis siitä lähtien, kun tavattiin. Eli eilisestä", totesin naurahtaen ja sain Dominikin naurahtamaan.

Hän painoi ensin suudelmia kaulalleni ja annoin hänelle lisää tilaa taivuttamalla vähän kaulaani. Kun tunsin Dominikin huulet sen kohdan päällä, johon hänen merkkinsä tulisi, päästin voihkaisun puoliksi vahingossa. Kohta Dominik painoi hampaansa siihen samaiseen kohtaan ja hetken aikaa tunsin helvetillistä kipua, joka muuttui kuitenkin todella nopeasti mielihyväksi.

"Dominik.. Ah!" voihkaisin uudelleen, kun hän nuolaisi kaulaani koristavaa merkkiä tyrehdyttääkseen verenvuodon. Olin aika varma, että hänen kasvoillaan oli virne ja olinkin oikeassa. Dominik nosti päänsä kaulaltani ja vedin hänet väsyneeseen suudelmaan.

"Sergei, sun kannattaa levätä. Tuo merkkaus on rankka tapahtuma merkatulle", kumppanini sanoi irrottauduttuamme toisistamme ja nyökkäsin. Dominik oli nousemassa päältäni, mutta tarrasin hänen käteensä. "Älä mene", pyysin saaden häneltä hymyn. "Jos mun prinsessani niin tahtoo", tämä vastasi ja vedin hänet tiukkaan halaukseen. "Vaikka ollaankin tunnettu vasta todella vähän aikaa, mä kykenen jo nyt kertomaan, että tuun rakastumaan suhun ihan kohta", mumisin ja siirsin pääni Dominikin kaulalle.  "Mä rakastan sua jo nyt, Sergei", Dominik kuiskasi ja nukahdin hymy huulillani.

Venäjän sudetWhere stories live. Discover now