"Muuten. Oliko teillä joku tietty syy siihen, miksi tulitte tänne?" Dominik kysyi kolmelta alfalta, kun hän ja Erik irrottautuivat halauksesta. "Niin! Joku oli hyökännyt Viron laumaan ja Alfa Hannes lähetti Larin kumppanit tuomaan sitä viestiä-" Kaitsu aloitti samalla tavalla, kuin ihmiset puhuvat säästä. Vilkaisin ensin Laria, jonka posket olivat saaneet lievän punaisen sävyn, ja sitten Dominikia, joka näytti erittäin hämmentyneeltä."Kumppanit?" Dominik toisti epäuskoisena ja sekä Kaitsu että Lari nyökkäsivät. Erik pysyi aivan hiljaa, hän ilmeisesti oli kuullut asiasta jo aikaisemmin. Dominik vilkaisi minua ja kohotin toista kulmakarvaani kysyvästi. Hän vain pudisteli päätään ja kuulin, kuinka Lari nielaisi.
"Eli sulla on useampia kumppaneita?" Dominik kysyi Larilta, "kuinka monta tarkalleen?" "Kaksi, Ivar ja Juhan", Lari vastasi pienesti hymyillen ja myös Dominikin kasvoille kohosi hymy. 'Dominik on uskomattoman suloinen hymyillessään', totesin sudelleni, joka haukahti. 'Samaa mieltä.'
"Mahtavaa, että olet löytänyt sun kumppanisi", mustahiuksinen mies sanoi hymyillen ja taputti Laria toverillisesti olalle. Larin koko keho rentoutui heti, kun hän kuuli Dominikin sanat. Pelkäsikö hän kumppanini reaktiota? Pakko myöntää, että kyllä minua itseänikin olisi pelottanut, miten Dominik reagoisi noinkin suureen asiaan.
"Niin siis tosiaan, joku oli hyökännyt Alfa Hanneksen laumaan eikä heillä itsellään ole tarpeeksi resursseja taistella hyökkääjää vastaan", Kaitsu jatkoi siitä, mihin oli jäänyt ennen kuin Dominik oli keskeyttänyt hänet. "Ja hän lähetti kaksi sutta pyytämään Larilta apua? Mutta miten sinä ja Erik kuulitte tästä?" Dominik kysyi, Erikin yskäistessä saadakseen kolmen muun alfan huomion.
"Lari lähetti meille kummallekin kirjeet. Ja ennen kuin kysyt: ei, ne eivät tulleet Postin kautta. Larin lauman sudet toivat ne", Erik selitti ja Dominik vain nyökkäsi. *Urpo, Erik ei näe sun nyökkäilyäsi*, sanoin telepatian kautta Dominikille, joka vilkaisi minua. *Mä en ole ihan aivoton*, hän murahti vastaukseksi ja yskäisin, yrityksenäni peittää naurahdukseni.
"Okei. Mutta miksi te tulitte jalan tänne? Ei sillä, että olisin sitä vastaan. Päinvastoin, on oikein mukava nähdä teitä kaikkia, mutta miksi?" Dominik kysyi, saaden Kaitsun ja Larin miettimään.
"Voi Jumalatar teidän kanssa."
YOU ARE READING
Venäjän sudet
WerewolfSergei, ainoa elossa oleva jäsen Venäjän toisesta ihmissusilaumasta, löytää kahden ja puolen vuoden etsintöjen jälkeen sielunkumppaninsa. Kuitenkin hänen kummanikseen paljastuu Venäjän ainoan pystyssä olevan lauman alfasusi, jonka lauma ei suhtaudu...