TAM 100 kişi olmuşuzz hepinize teşekkür ederim ama okuyucu sayısına göre vote ve yorum çok az yorum yaparsanız sizin düşüncelerinizi anlarım ve ona göre yazabilirim .
Lena:Nasıl bir kaderse her an bizi denk getiriyo;))
LENA'DAN:
Dün akşam çok garipti Kaanla senelerdir yemeklerde davetlerde babamlar dolayısıyla bir araya gelsek de hiç bu kadar uyumlu olduğumuzu ve konuştuğumuzu hatırlamıyorum .Genelde sadece selamlaşırdık o kadar ama dün gece çok farklıydı sahilde zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım.
Sanki yıllardır dost gibiydik aramızda bi çekim olduğu inkar edilemezdi akşam ikimiz de alkollü olunca Akif Amca beni de Kaanı da bırakmıştı .
Akşamdan beri de konuşmamıştık ben bunları düşünürken zilin çalmasıyla kendime geldim Melis bugün yoktu sanırım biraz hastaymış dünün hesabını sorduğumdaysa Çağrının sarhoş bir şekilde yanına geldiğini ve dans edelim dediğini söyledi .
O da kabul etmek zorunda kalmış ;)) Yersen .Dans ettikten sonra da Melis taksi çağırıp Çağrıyı eve bırakmış ve daha sonra da kendi evine geçmiş.
Şu anda da kendini çok halsiz hissettiği için okula gelmemiş . Bilen bilir yakın arkadaşının okula gelmediğindeki yalnızlık hissini ben de tam olarak onu yaşıyordum.
Alev ve Dilay şirretlerinin bakışlarının odağıydım.Bu arada Alevin Çağrının eski sevgilisi olduğunu sanırım söylememiştim.Bana mı laf attı o
Dilay: Ne o arkadaşın gelmedi mi
Lena:Evet canım ama merak etme ben size tek de yeterim
"Evet canım ama merak etme ben size tek de yeterim" dedikten sonra sınıftan çıktım bunlar tam bir aptal aklınca bana laf sokucak yediririm size onu .
Kantine inerken Toprağı görmemle transa geçtim. Toprak benim İzmirden ilkokul arkadaşımdı ve ilk aşkım :)) Bizim iş sebebiyle ben ortaokula geçtiğimde İstanbula taşınmamız sebebiyle ayrı kalmıştık.
Yazın biz yazlığa gittiğimizde görüşürdük genelde ama burda görmeyi hiç beklemiyodum ve onu çok özlemiştim .Bana doğru gelmesiyle koşarak yanına gittim ve sarıldım.
Lena: Ya Toprak çok özlemişim seniii.Hangi rüzgar attı seni buraya
Toprak: Güzellik birlikteyiz bundan sonra senin özleminden geldim
Lena: Ya dalga geçmesene yoksa Selen Teyze ikna mu oldu taşınmaya
Toprak: Valla öyle oldu bundan sonra meşhur okulundayım. Böylece Ekin Beyi daha rahat dövebilirim
Lena : Şu an ne kadar mutlu olduğumu anlatamam benim bebişim okuluma gelmiş hadi kantine inelim
Toprağın buraya gelmesine gerçekten çok şaşırmıştım ama baya da mutlu olmuştum Toprak çok eğlenceli ve tatlı biridir aynız zamanda çok da anlayışlıdır .
Melis'in de bayılacağıma eminim .Melisle tanışıyolardı bir yaz İstanbula geldiklerinde tanıştırmıştım ve bir kaç kez üçümüz görüntülü konuşmuştuk
.Toprağı görünce yazlıktan arkadaşlarımı ne kadar özlediğimi de fark etmiştim yazın daha çok kalacağımı düşünüp kantine geçtik.
Toprak 2 kahve alıp geldi ve eski anıları biraz konuştık yaz akşamlarını küçüklük anılarımızı özlediklerimizi... Ve gelen mesaj sesiyle irkilip telefonuma baktım