SELAMLAR BEBEKLERİM SAKLI TAM 1K ÇOK MUTLUYUMM . HEPİNİZE TEKER TEKER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM❤️❤️
KEYİFLİ OKUMALAR..*******************************
Neydi bu yaşadıklarım.Ateş beni intikam için mi kullanmak istiyordu ? Kaan'ın yeni malzemesi miydim ?
#####################
Sabah gözümü açtığımda feci bir baş ağrısıyla buluştum. Dünkü yaşadıklarım neydi böyle ?
Olaylardan sonra tek hatırladığım eve gelip uyuduğumdu.Üzerimi bile değiştirmemiştim.Deri ceket ve deri çizmeyle uyumuştum...Durum o kadar vahimdi yani.
Okula gitmeyecektim zaten saatin 11 olduğunu varsayarsak ancak öğlenki derslere yetişirdim.
Dün de gitmemiştim okula.Yarın kesin gitmem gerekiyordu yoksa babamlar tarafından bir sorgu beni bekleyecekti.
Zar zor yataktan kalktım . Madem evdeydim depresyon moduna bugün girip yarın okula güçlü gitmeliydim.
Kimse beni daha olmamış bir ilişkinin yasını tutarken görmemeliydi.Size küstahça gelebilir ama ben böyleyim işte..
Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup banyoya girdim.Saçlarımı yıkayıp kremleyip taradım. Vücudumu da temizledikten sonra boş boş suyun altında durmaya başladım.Ellerim buruşmaya başlayınca duştan çıktım.
Pijama takımımı alıp giydim. Saçlarımı kurutmayı es geçip havluyla suyunu aldım.Bakım yağlarımı ve saç köpüğümü de sürüp saçlarımı serbest bıraktım.
Mutfağa indim ve sert bir kahve alıp yukarı çıktım.Sabah sabah pizza yiyeceğimi annemin duymamasını dileyerek büyük boy pizza sipariş ettim.
Pizzayı beklerken fotoğraf çekinmeye karar verip makyaj yaptım ve zamanlayıcıyı karşıma koyup birkaç fotoğraf çektim.
Zamanlayıcıyla fotoğraf çekmenin yıkıklığını kafama takmamaya çalışıp fotoğrafı düzenleyip instagram hesabıma yükledim.
Kapının çalmasıyla koşarak aşağı indim , pizzamı alıp odama geçtim.Ve kıtlıktan çıkmış gibi pizza yemeye başladım.
Ne kadar dünkü olayları düşünmeyi ertelesem de aklımdan çıkmıyordu. Kaanın dediklerindeki doğruluk payı ne kadardı ?
Yani aslında mantıklıydı çünkü bizim Kaanla takıldığımızdan Ateşin haberi vardı.Ve yaşadıklarına bakılırsa intikam alması da çok olağan dışı değildi. Ama Ateş benim üzerimden intikam alacak birisi değildi .Ya da ben öyle biliyordum...
Peki Kaan gerçekten insanları kullanan biri miydi ? Kaanın önceki ilişkilerinde ciddi biri olmadığını biliyordum. Ve Ateşle olan olayı da bunun bir kanıtıydı. Beni de kullanması muhtemeldi.Neden olmasın ki .Benim diğerlerinden farkım ne ?
Bir çıkmazın içine düşmüştüm.
Mesela Ekine her ne kadar aşık olmasam da sizin yerinize bir başkasının tercih edilmesi insana dokunuyor .
Aldatılmak fiziksel ve ruhsal olarak değişir bence.Ekin beni fiziksel olarak aldatmıştı.
Ruhsal olarak aldatılmak da salak yerine konmak ,kandırılmaktır. Ben 2.bir aldatılmayı göz
göre göre yaşamak istiyor muydum bilmiyorum...