Part-22 (ZC & UC)

6.2K 660 258
                                    

ေဘးမွာ ေက်ာေပးကာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ Darling ကို တစ္ညလံုး မအိပ္ပဲ ထိုင္ ၾကည့္ၿပီး ငုိရလြန္းလို႔ မ်က္လံုး ေတြလဲ နာေနၿပီ..အခ်စ္က သူ႔အေပၚေတာ့ ရက္စက္လြန္းတယ္..အရာရာ ေပးဆပ္ခဲ့တာေတာင္ သူ ျပန္ရခဲ့တာ ဘာမွ မ႐ွိဘူး..
အိပ္ေနရင္းနဲ႔ေတာင္ Darling အိမ္မက္ေတြမွာ ပါေနတဲ့သူက သူမဟုတ္ပဲ ကိုကို လို႔ Darling ေခၚသည့္ Xiaozhan ျဖစ္ပံုရသည္..မ်က္လံုး ေတြ မွိတ္ေနတာေတာင္ Darling က ထို နာမ္စား ေလးကို တတြင္တြင္ေခၚေနခဲ့သည္..
Darling မင္း သိလား..မင္း Xiaozhan ကို ဆယ္စုႏွစ္ တစ္စုစာ ခ်စ္ခဲ့တယ္ ဆို ရင္ ငါကလဲ မင္းကို ဆယ္စုႏွစ္ တစ္စုစာ ခ်စ္ခဲ့တဲ့သူပါ..
မင္းအနား ကို ေရာက္ဖို႔ ငါေပးဆပ္ခဲ့ရတာေတြ အမ်ား ႀကီးပါ..
ဒီဘဝမွာ ေတာ့ ငါက ဘယ္ေလာက္ ပဲ ေပးဆပ္ ေပးဆပ္ မင္းႏွလံုးသားမွာ ေနရာ မယူ ႏုိင္ေတာ့ ဘူး ထင္ပါတယ္..ေနာက္ဘဝ ဆိုတာ ႐ွိခဲ့ရင္ေတာ့ မင္း အရမ္းခ်စ္ တဲ့ လူတစ္ေယာက္ အျဖစ္ ေမြးဖြားခြင့္ ရခ်င္ပါတယ္..

"အင္း.."

ညီးသံ သဲ့သဲ့ေၾကာင့္ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ကာ မ်က္လံုး ေတြပြင့္လာတဲ့ Darling ကို ျပံဳး ျပ လိုက္သည္..

"ႏုိးၿပီလား Darling "

"အင္း.Sean..ကြၽတ္..ကြၽတ္..ကိုယ္ ေခါင္းေတြ အရမ္းကိုက္တာပဲ"

"ညက Darling အရမ္း ေသာက္ တာကိုး..ျဖည္းျဖည္းထဦး..ငါ မင္းအတြက္ သံပရာ ရည္ေလး ေဖ်ာ္ေပးမယ္"

အိပ္ယာေပၚက ထေနတဲ့ သူ႔ကို Darling က ျပန္ဆြဲ ကာ..

"ေနဦး Sean.."

"ဘာေျပာမလို႔လဲ Darling "

"ငုိထားတာလား.. မင္းမ်က္လံုးေတြ ေယာင္ေနသလိုပဲ"

"အိပ္တာမ်ားသြားလို႔ ေနမွာပါ..မငုိပါဘူး"

"Sean..ဟို..ညက..ကိုယ္ Xiaozhan နဲ႔ ပတ္သတိ ၿပီး ဘာေတြ ေျပာခဲ့မိလဲ မသိဘူး..မင္းကို နာက်င္ ေစခဲ့မိရင္ ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္"

"ရပါတယ္..Darling "

"ဟင္.."

"ငါ့ကို ခ်စ္လား.."

"ကိုယ္..မင္းကို သံေယာစဥ္ ႐ွိပါတယ္ "

ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ အျပံဳးတစ္ခုကို ဟန္ေဆာင္ ျပံဳးကာ ရင္ထဲက နာသည္..Darling ဟာ ခုခ်ိန္ထိ သူ ခ်စ္တယ္ လို႔ ေမးလို႔ ဒီ လိုပဲ ေျဖေနဆဲ ပါပဲ..

you are like a Oyster without pearl (Completed )Where stories live. Discover now