Part-11 (ZC & UC)

6K 635 138
                                    

ကားမီးေရာင္ေအာက္မွာ ျမင္ေနရသည့္ ကိုကို႔ မ်က္လံုးေတြဟာနီရဲေနကာ ေပါက္ ထြက္ေတာ့ မတက္ျဖစ္ေနသည္..

"Wang Yibo..မင္း အခုဆင္းလာခဲ့"

ကားတံခါးကိုတဒုန္းဒုန္းထုကာ ေအာ္ဟစ္ေနသည္..တံခါးေလာ့ကို ဖြင့္ကာ ဆင္းမည္ ျပင္ေနတဲ့ သူ႔ လက္ကို Seanကဆြဲကာ..

"Darling..အခုဆင္းသြားရင္ အဆင္ ေျပ ပါ့မလား..ငါ ကားကို ျပန္ေမာင္းထြက္လိုက္ရမလား"

"ရပါတယ္..ဘာမွ မျဖစ္ဘူး..ကိုယ္ ဆင္းသြားတာနဲ႔ မင္း ျပန္ လိုက္ေတာ့ ေနာ္"

"Darling.. ငါ မင္းကို စိတ္ပူ..."

Seanစကားမဆံုးေသးခင္မွာပင္ သူ ကားတံခါးကို ဖြင့္ကာ ထြက္လိုက္ခ်င္းပင္..

"ေဖာင္း"

ခနဲ ျမည္သံနဲ႔အတူ နားထင္တစ္ခုတစ္ခုလံုး ပူထြက္သြားသည္..

"ဘာ ေစာက္ခ်ိဳးခ်ိဳးတာလဲ Wang Yibo.."

ကိုကို့ လက္ခ်က္​ေျကာင့္ ျပာသြားသည့္ မ်က္လံုး​ေတြနဲ့ ကိုကို႔ကို ၾကည့္ကာဘာမွ မေျပာပဲ ျခံထဲ ဝင္မည္ လုပ္ေတာ့ ပခံုးႏွစ္ဖက္ကိုကိုင္ ေဆာင့္ကာ

"ငါေမးေနတာ ေစာက္ဖက္လုပ္..ငါ့အိမ္ေ႐ွ႕မွာ ေခြးဇာတ္ ခင္းေနၾကတဲ့ အေၾကာင္း ေမးေနတာ"

"ခင္ဗ်ား လြန္ေနၿပီ Xiaozhan..ဘာလို႔ သူမ်ားသားသမီးကို လက္ပါရတာလဲ"

ဘယ္အခ်ိန္ ကားအေပၚက ဆင္း လာမွန္း မသိတဲ့ Seanက ဝင္ေျပာသည္..ကိုကို႔ ေဒါသမ်က္ဝန္းေတြဟာ Seanဘက္လွည့္သြားကာ..

"ၾကာကူလီေကာင္..ငါနဲ႔ တစ္ပံုစံထဲတူေနတဲ့ ႐ုပ္ကို ဗန္းျပ ၿပီး လုပ္စားေနတဲ့ ေကာင္"

"ကိုကို..Seanကို အဲ့လို မေျပာနဲ႔ "

"အဟတ္..ဘာလဲ..မင္းလင္ငယ္ ကို ထိေတာ့နာတာလား"

"ကိုကို"

"ျပန္ေျပာစမ္း..သူ႔ကို မထိနဲ႔ဆိုတဲ့ စကားကို ငါ့ကို ျပန္ေျပာစမ္း"

ကိုကို႔ လက္ေတြဟာ သူ႔ လည္ပင္းေတြကို ညစ္ကာ ေမးေနသည္..

"ခြပ္.."

Seanက ကိုကို႔ကိုတြန္းထုတ္ကာ တစ္ခ်က္ဆြဲထိုးလိုက္ၿပီး..

"လြန္ေနၿပီ..ခင္ဗ်ား တရားလြန္ေနၿပီ Xiaozhan ..ခဗ်ား သူ႔ကို မထိနဲ႔ "

you are like a Oyster without pearl (Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora