Part-7 (ZC & UC)

5.9K 566 61
                                    

သူမ.. Lei Lei..ကိုကို႔ရဲ႕ အခ်စ္ဦး မိန္းကေလး..မဂၤလာပြဲမွာ သူ႔ရဲ႕ အစ္ကိုနဲ႔ ထြက္ေျပးသြားခဲ့သည့္ မိန္းကေလး..အခု သူမ က ဘာလို႔ ျပန္ေရာက္လာတာလဲ? ၿပီးေတာ့ ဒီ..ဒီ ကိုယ္ ဝန္ကေရာ?

"Lei Lei..ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး..ငါ့ Ge.. ငါ့ Geေရာဟင္"

"တိတ္စမ္း..Wang Yibo..အဲ့အေကာင္ အေၾကာင္း မင္းသူ႔ကို ေမးစရာမလိုဘူး.."

ကိုကိုက ေဒါသတႀကီး ဝင္ေျပာသည္..

"ဘာလို႔ ေမးလို႔ မရတာလဲ..ကြၽန္ေတာ့္ အစ္ကို ဘယ္မွာ ႐ွိလဲ သိခ်င္လို႔ေလ"

"ငါ မင္းကို ပါးစပ္ ပိတ္ေတာ့ လို႔ ေျပာေနတယ္ေနာ္..သူ႔ကို ထပ္မေမးနဲ႔.."

"ကိုကို"

"သူ ဒီေန႔ က စၿပီး ဒီမွာ ေနလိမ့္မယ္.. မင္း အခန္းကို သူ႔ကို ေပးလိုက္..မင္း အလယ္က အခန္းမွာေန"

"ဘာလို႔လဲ..ဘာလို႔ Lei Lei က ဒီအိမ္မွာေနမွာလဲ"

ကိုကိုက မဲ့ ျပံဳး ျပံဳးကာ သူ႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ရင္း..

"ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့..သူက ငါ့ကေလးကို လြယ္ထားရလို႔"

"ဘာ...မ..မျဖစ္ႏုိင္တာ..သူ က ကြၽန္ေတာ့္ အစ္ကိုေနာက္ လိုက္ေျပးသြားတာေလ..ဒီကေလး က ဘာလို႔.."

"မင္း အစ္ကိုနဲ႔ သူ လိုက္ေျပးသြားတာ 2 လပဲ ႐ွိေသးတယ္..အခု သူ႔ ကိုယ္ဝန္က ၄လ႐ွိေနၿပီ..မင္း အကိုေနာက္ မလိုက္ခင္ Lei Leiနဲ႔ ငါက.."

"ေတာ္ေတာ့..ေတာ္ပါေတာ့ကိုကို..ကြၽန္ေတာ္ မၾကားခ်င္ေတာ့ဘူး"

Yiboက မ်က္ရည္ ေတြက်လာကာ ထ ရပ္ လိုက္ၿပီး..

" ဒါ ဆိုလဲ ကြၽန္​ေတာ့္ကို ကြာ႐ွင္းေပးပါ.. "

ကိုကိုက ထ လာက သူ႔အက်ီၤစကို ဆြဲကာ နာက်ည္းစြာ ၾကည့္လိုက္ၿပီး..

"ကြာ႐ွင္းမေပးႏုိင္ဘူး..ငါ မင္းကို ယူထားတာ လြယ္လြယ္နဲ႔ ကြာ႐ွင္းေပးဖို႔ မဟုတ္ဘူး..မင္း ေၾကာင့္ ငါအ႐ွက္ကြဲ ခဲ့ရတာ..မင္း အစ္ကို ေၾကာင့္ ငါနဲ႔ Lei Lei ကြဲ ခဲ့ရတာ..အဲ့တာေတြ အတြက္ မင္း ျပန္ ေပးဆပ္ ရမယ္"

"ကိုကို.."

"ငါ့ ခြင့္ ျပဳခ်က္ မပါပဲ ဒီ အိမ္က ထြက္သြားဖို႔ မၾကံနဲ႔..မင္း ကို ေရဆံုး ေျမဆံုး လိုက္႐ွာၿပီး အ႐ွက္ခြဲ ျပစ္မယ္"

you are like a Oyster without pearl (Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang