Part 19 (ZC & UC)

6K 641 147
                                    

Yiboက အထုပ္ေတြဆြဲၿပီး အိမ္ကို အသက္မဲ့တဲ့ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ ျပန္လာတယ္...သံုးႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ေနလာတဲ့ လွပတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္ ကိုလဲ မခံစားႏုိင္ေတာ့ဘူး..သူ႔ရင္ေတြ နာက်င္တယ္..ရင္တစ္ခု လံုး ဆြဲ စုပ္ ခံ ထားရသလိုပဲ..Xiaozhan က သူ႔ကို လက္နက္မပါပဲ႐ွင္လ်ွက္နဲ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေသဆံုးေစႏုိင္တဲ့ သူပါပဲ..
ဒါေပမဲ့ လဲ Xiaozhan အေပၚ ထား႐ွိတဲ့ သူ႔u အခ်စ္ေတြက အခုထက္ထိ မေသဆံုး ႏုိင္ေသးတာေတာ့ ခက္တယ္..

"Lu Fei..သမီး Daddy ျပန္လာၿပီ"

အိမ္ေပါက္ဝကေန ထြက္ႀကိဳေနတဲ့ သမီးနဲ႔ Seanကို ျမင္ေတာ့ ငုိခ်င္လာတယ္..ကိုယ္ကေတာ့ သူ႔ေသြးသားျဖစ္တဲ့ သမီးနဲ႔သူနဲ႔တူတဲ့ တျခားေယာက်ာၤးတစ္ေယာက္နဲ႔ သံုးႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ေပ်ာ္ပါးေနခ်ိန္ Xiaozhanက ေဆးပိုက္ေတြၾကားထဲမွာ ႐ွင္သန္ ေနခဲ့ တယ္တဲ့လား..သူမတရားဘူး..Xiaozhan က မေကာင္းတဲ့သူဆို သူက လဲ မေကာင္းတဲ့ သူတစ္ေယာက္ပဲ..

"Daddyအရမ္းေနာကိက်တာပဲ..သမီးေစာင့္ေနတာ ၾကာလာၿပီ"

ေျပးလာတဲ့ သမီးကို ေပြ႔ခ်ီၿပီး ပါးေလးေတြကို နမ္းလိုက္တယ္..

"Sorryပါ သမီးေလးရာ..Daddyအသိတစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႔ေနလို႔.."

Seanက ဘာမွ မေျပာပဲအထုတ္ေတြယူရင္း သူ႔မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာ လိုက္ၾကည့္ေနတယ္..

"သမီး ဒီေန႔ေတာ့ ေခါက္ဆြဲ ျပဳတ္ပဲစားလိုက္ပါလား..ဒယ္ဒယ့္ကို လုပ္ခိုင္းလိုက္..Daddyေနမေကာင္းလို႔ နားခ်င္လို႔"

Seanက ေဘးနားလာကာ သူ႔နဖူးကို စမ္းရင္း..

"ဖ်ားေနတာလား Darling.. ကိုယ္လဲ မပူပါဘူး"

"အင္း..နည္း နည္း ႏႈံးေနလို႔"

"ဒါဆိုလဲ သြားနားလိုက္ေလ..ငါ သမီးကို ေကြၽးၿပီးသိပ္လိုက္မယ္"

"အင္း..ေက်းဇူး Sean"

....

"Daddyကလဲ ၾကက္ဆင္သားေတြဝယ္ လာၿပီး ခ်က္လဲမေကြၽးဘူး..ဟြန္႔"

ယုန္သြားေလးေတြ ေ႐ွ႕ေခါထြက္ကာ ေျပာေနတဲ့ သမီးကို Seanက ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ၾကည့္ကာ ပါးေလးကို ဖြဖြ လိမ္ဆြဲရင္း..

"သမီး Daddyက ေနမေကာင္းလို႔ပါကြာ..ေနေကာင္းသြားရင္ ေကြၽးမွာေပါ့..အခု စားမေကာင္းလို႔လား"

you are like a Oyster without pearl (Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora