Part-6 (ZC & UC)

6.2K 544 64
                                    

အထဲေတာင္ မဝင္ရေသး ေမ့လဲသြားတဲ့ Yiboကို Sean ေပြ႔ခ်ီကာ ကုတင္ေပၚတင္ ေပးလိုက္သည္..ျခစ္ျခစ္ေတာက္ပူေနေသာ ကိုယ္ေတြေၾကာင့္ ေရပတ္တိုက္ေပးဖို႔ အက်ီၤကို ခြၽတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ျဖဴေဖြးေနတဲ့ ခနၶာကိုယ္မွာ အညိဳ အမည္း ရာေတြ ကိုက္ရာေတြက ပြထေနသည္..ဒီေလာက္နဲ႔တင္ Yibo ဘာျဖစ္ခဲ့လဲဆိုတာ သူ ခန္မွန္းလို႔ ရေနၿပီ..
Xiaozhan ဟာ ဘာလို႔ Yiboေပၚမွာ ဒီေလာက္ ရက္စက္ရတာလဲ..ေရပတ္ ဝတ္ေလးကို ယူကာ နဖူးေပၚတင္ေပးလိုက္ၿပီး..လက္ႏုႏုေလးကို ဖြဖြဆုပ္ကိုင္ကာ..

"ငါ မင္းကို ဂ႐ုစိုက္ေပးမယ္ Darling.."

ႏွစ္နာရီေလာက္ ျကာျပီးေနာက္မွာ Yibo ႏုိးလာသည္..Seanက Laptop ကို ခ်ကာ Yiboနားသြားၿပီး နဖူးေလးကို စမ္းကာ..

"အင္း..ကိုယ္ေတာ့ အရမ္းမပူေတာ့ဘူး..ေတာ္ေသးတာေပါ့"

"Sorryပါ မင္းကို ဒုကၡ ေပးမိသလို ျဖစ္ေနၿပီ"

"ကိုယ့္အတြက္ Darling နဲ႔ ပတ္သတ္လာရင္ ဒုကၡဆိုတာ မ႐ွိပါဘူး..ခဏေစာင့္..ကိုယ္ ငါးရံဆန္ျပဳတ္ လုပ္ထားတယ္..ျပန္ေႏြးလိုက္ဦးမယ္.."

ေနာက္ေဖးခန္းထဲဝင္သြားတဲ့ Sean ကို ေငးၾကည့္ေနမိသည္..ကိုကို သာ သူ႔ကို Seanလို ဂ႐ုစိုက္ေပးရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ..ေဘးနားခ်ထားသည့္ Phကိုေမ်ွာ္လင့္ တႀကီး ၾကည့္မိေသးသည္..ကိုကိုမ်ား Phဆက္မလားလို႔..အဟတ္..ဘာေတြေမ်ွာ္လင့္ေနတာလဲ ကိုကိုက သူ႔ကို ဘယ္တုန္းက မ်ား ဂ႐ုစိုက္ဘူးလို႔လဲ..

"လာပါၿပီ..ငါးရံဆန္ျပဳတ္ပူပူေလး..ကိုယ္  ကိုယ္တိုင္ လုပ္ထားတာေနာ္..လာ ေသာက္လိုက္..ေဆးေသာက္လို႔ရေအာင္"

"အင္း..ေက်ဇူး"

"ကိုယ္ ခြံ႕ေကြၽးမယ္ Darling "

"အာ..ရပါတယ္..ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္စားလို႔ရပါတယ္"

"လာပါ..Darling လက္ေတြတုန္ေနတယ္..ငါေကြၽးပါ့မယ္"

စိတ္႐ွည္ လက္႐ွည္နဲ႔ ဆန္ျပဳတ္ခြံေနတဲ့ Seanကိုသူ တစိမ့္ စိမ့္ၾကည့္ေနမိသည္..အနီးကပ္ျမင္ေနရတဲ့ Seanမ်က္ႏွာဟာ ႏႈတ္ခမ္းေအာက္က မွဲ႔နက္ေလး ပိုင္႐ွင္နဲ႔ တူလြန္းလွသည္..႐ုတ္တရက္ ဆန္ျပဳတ္ ခြံေနတဲ့ Seanလက္ေတြကို သူ ဆြဲ ယူလိုက္ေတာ့ Seanက ေမာ့ ၾကည့္လာသည္..

you are like a Oyster without pearl (Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang