Yiboနာက်င္မႈ့ေတြနဲ႔ ႏုိးထလာေတာ့ သူ႔ ေဘးမွာ ထိုင္ကာ အက်ီၤဝတ္ေနသည့္ Xiao Zhan ကို ေတြ႔လိုက္ရသည္..
"ႏုိးၿပီလား..ေရသြားခ်ိဳး..အိမ္ျပန္ၾကမယ္"
အမိန္႔ေပးသံ ေပါက္တဲ့စကားကို သူ ေခါင္းညိမ့္ျပကာ နာက်င္ေနတဲ့ ခနၶာကိုယ္ ကို တစ္လွမ္းခ်င္း အားယူ ေလ်ွာက္ၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းဆီေလ်ွာက္ခဲ့ရသည္..Xiao Zhan က သူ႔ကို တစ္ခ်က္သာ လွည့္ၾကည့္ၿပီး သူ႔ အလုပ္သူ ျပန္ လုပ္ေနသည္..
သူေရခ်ိဳးခန္းက ျပန္ထြက္လာေတာ့ အျပင္ခဏထြက္သြားပံု ရသည့္ Xiao Zhanက ျပန္ ဝင္ လာၿပီး သူ႔ကို ေဆး တစ္ကဒ္ကို ျပစ္ေပးသည္..
"ေရာ့ ေသာက္လိုက္"
"ေက်းဇူး ကိုကို"
"မလိုဘူး..ငါ မင္းကို ႏွိပ္စက္လို႔ မဝေသးခင္ေသ သြားမွာစိုးလို႔ တိုက္တာ..ဂ႐ုစိုက္တယ္ထင္မေနနဲ႔"
ကိုကို႔ စကားေၾကာင့္ သူ႔ ရင္ထဲ ဆစ္ခနဲ နာက်င္သြားရေသာ္လည္း ျပံဳးကာ ေဆးကို ေသာက္လိုက္သည္..
ကိုကိုနဲ႔ သူ အျပင္ထြက္လာေတာ့ အခန္း ဝမွာ Hazelက ရပ္ေစာင့္ေနသည္..
"ျပန္ေတာ့မလို႔လား Mr.Xiao ညကေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္ သိလား.."
"ဘာကိစၥ႐ွိ လို႔ ငါ့ဆီ လာတာလဲ"
"ယူ ျပန္ေတာ့မယ္ ၾကားလို႔ တို႔ လမ္းၾကံဳ လိုက္မလို႔"
"ငါ က ငါ့ကားေပၚေတြ႔ကရာ မိန္းမ ကို မတင္ဘူး"
"ယူ ဘာေျပာ လိုက္တယ္..အဲ့ေတြ႔ကရာ မိန္းမနဲ႔ပဲ ယူ ညက အိပ္ခဲ့တယ္မလား"
"အင္း..အိပ္ခဲ့တယ္ေလ..ငါ့ေသြးသားဆနၵအတြက္ ဒါေပမဲ့ မင္းက Yiboေလာက္ေတာင္မေကာင္းဘူး"
"ဘာ..Xiao Zhan ႐ွင္.."
"လမ္းဖယ္..ဘာ.ေၾကာင္ ၾကည့္ေနတာလဲ Wang Yibo. .လာ သြားမယ္"
ေျပာၿပီး ကိုကိုက သူ႔လက္ကိုဆြဲကာ Hazel ပခံုးကိုတိုက္ကာ ထြက္လာခဲ့သည္.Yiboကေတာ့ မယံုႏုိင္ စြာ ျဖစ္လို႔..
.....
ကား ေနာက္ခန္းမွာ ႏွစ္ေယာက္ အတူ ထိုင္ေနေပမယ့္ ကိုကို က သူ႔ကို ဂ႐ုမစိုက္ပဲ ျပတင္းေပါက္ ဘက္ ကို မ်က္ႏွာမူကာ ေငးေနသည္..ကိုကို ဟိုေကာင္မေလးကို သတိရေနတာလား..ဟိုေကာင္မေလးဆိုမွ Geကို အခုထိ မေတြ႔ေသး..သူ ႐ွာေနတာ ၾကာၿပီ..ကိုကို႔ရဲ႕ သတို႔သမီးကို ခိုးၿပီး Geဘယ္ေတြပုန္းေနတာလဲ..
أنت تقرأ
you are like a Oyster without pearl (Completed )
أدب الهواةThe story between two same face man and one boy..