21.Bölüm Beklerken Geçen Zamanların Ağırlığı

1.3K 145 186
                                    

Köyün eski haneylerinden ( köylerdeki iki katlı ev ) olan Şükran teyzenin evinde odalar hiç olmadığı kadar doluydu .Beraber geçirilen ilk gün geceye devrilmiş herkes odalarına çekilmişti.Her birisi farklı düşünceler içindeyken ayın ışıkları pencerelerinden içeriye sızıyordu .

Gülhazan'ın üst kattaki odasının yerli yerinde olduğunu görmesi ,ona buranın yabancısı olmadığını hissettirmiş , buruk bir gülümseme bırakmıştı yüzünde . Bu buruk gülüş insanoğlunun konar göçer olduğunu gösterir cinstendi.

Selim ve Selime geldikleri ilk geceden itibaren evin alt katında babaanne Şükran hanımın sağ ve solundaki iki küçük odaya yerleşmişti .

Sağ odada Selim kalırken soldaki oda da Selime'ye düşmüştü .

İki torununa hiç beklemediği anda kavuşan Şükran hanım manevi torunu saydığı Gülhazan'ın da gelişiyle iyice keyiflenmişti .Sanki bütün derdi tasası bu büyük vuslat ile kayıplara karışmıştı.

Şimdilik düşündüğü mevzulardan biri de  Gülhazan'ın da burda kalmaya devam etmesi üzerineydi. Nihayetinde gitmek ister diye içten içe korkuyordu aslında. Torunlarının gelişini , Gülhazan gidişi için sebep gösterir diye yenice endişe duymaya başlamıştı .

Koca evin hepsine yeteceğini düşünüyordu.Asırlık ev de ondan aşağı kalır yanı olmayan yaşlı yüreği de bağrına basacak insan arıyordu .Hele hele torunları geldi geleli sevgisini, yuvasını paylaşacak en değerlilerini bulmuş gibiydi .

Şimdilerde yüreği radyolarda duyduğunda hep hüzünlendiği şarkıyla bir umut ettiği anı yaşıyordu sanki . Çok şükür bin şükür diye diye yüreği de dili de  Allah'a sonsuz şükürler etmeye niyetliydi .

O buluşacakları bir gün nihayet gelmişti.Buluşacağız sonunda buluştuk olmuştu .İki ek dersin geçersin ama ne çok şeyi değiştirmişti.

Adı üstünde zaman işte zaman .Hey gidi koca zaman;  gelişin de , kalışın da ve hele hele gidişin başlı başına olaydı.

Sanki emektar radyosu onun bu mutluluğuna eşlik etmek ister gibi yeniden çalmaya başlamıştı kendisi ile özdeşleştirdiği o şarkıyı.

🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶🥀🎶

Elbet Bir Gün Buluşacağız (Zeki Müren)

Elbet bir gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak
İkimizin de saçları ak
Öyle durup bakışacağız

Elbet bir gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak
Elbet bir gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak

İkimizin de saçları ak
Öyle durup bakışacağız
İkimizin de saçları ak
Öyle durup bakışacağız

Belki bir deniz kenarında
El ele mâziyi konuşacağız
Benim içimde yanar ateş var
Sevgilim, ne zaman buluşacağız

Belki bir deniz kenarında
El ele mâziyi konuşacağız
Belki bir deniz kenarında
El ele mâziyi konuşacağız

Benim içimde yanar ateş var
Sevgilim, ne zaman buluşacağız
Benim içimde yanar ateş var
Sevgilim, ne zaman buluşacağız

Belki bir gemi güvertesinde
Sen beni unutmuş, için kupkuru
Benim gönlümde hâlâ o arzu
Sevgilim, ne zaman kavuşacağız

Belki bir gemi güvertesinde
Sen beni unutmuş, için kupkuru
Belki bir gemi güvertesinde
Sen beni unutmuş, için kupkuru

Sakinliğim "Hatm-i Çiçeğim" TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin